Terug naar overzicht
Dag Evi,Het mag normaal GEEN pijn doen, de schuivertjes als ze in het kapsel gaan en ze doen pijn moet je dat zeggen zodat ze anders gezet worden. Als je nu al pijn hebt, wat moet het dan zijn als je er een hele dag mee rondloopt. Het is niet zo dat het pijn moet doen om te blijven zitten, bij een goed geplaatst kapsel doet het geen pijn en blijft het ook zitten. Ik heb eens in de suite gezeten bij een trouw en de bruid moest haar kapsel tijdens het feest uitdoen gewoon omdat het teveel pijn deed. Wel heeft die Patrick International een goed naam dacht ik, (toch bekend voor mij) zou het hem eens zeggen, misschien kan hij er rekening mee houden op de trouwdag. Als hij zegt dat dit normaal is, zou ik iemand anders kiezen, een hele dag rondlopen met pijn en de bijkomende hoofdpijn zou ik op zo'n dag toch niet zien zitten.groeten4 augustus
Alsook "het kapsel was best wel mooi" , bedoel je dan of het meeviel of eigenlijk toch niet was wat je in gedachten had. Op zo'n dag moet toch alles zijn zoals je wil "best wel mooi" is niet echt overtuigd.groetjes4augustus
Hi Evi,Toen ik nog lang haar had heb ik mijn haar ook regelmatig laten opsteken bij de kapper maar ik heb nooit echt pijn gehad. Soms bij het opsteken maar dan zei ik dat gewoon en dat stak de kapper het schuivertje anders. En mijn haar is altijd mooi blijven zitten (en ik heb er toch altijd een hele nacht mee gedanst)Ik ben zelf nog nooit bij Patrick International geweest maar heb al heel veel goed over hem horen vertellen. Ik was ook eerst van plan om naar daar te gaan op onze huwelijksdag maar heb uiteindelijk voor een kapper gekozen in Brasschaat. Dat is net iets makkelijker.Groetjes,Véro16/6/2007
hey evyik ga ook naar daar gaan normaal voor men kapsel (hij laat ook iemand komen voor make up als je dat wil he )mag ik weten hoeveel hij vraagt voor opsteken want dat was ik vergeten te vragen de laatset keer .groetjes jessy22/09/2007
Hey Jessy,Ik moest gisteren 76 euro betalen, maar ze hebben eerst mijn haar mooi opgeknipt, want dat was wel nodig, want mijn punten waren kapot en verdroogd.Ze hebben het ook gebrusht. En dan heeft hijzelf mijn haar opgestoken. Hij heeft daar wel lang aan gezeten en het resultaat was mooi, maar in mijn nek is het nogal snel losgekomen. Dus dat ge ik hem wel zeggen de volgende keer en ook dat het pijn deed en ik hoop dat hij daar kan voor zorgen dat dat de volgende keer beter is.Ik denk dat het 45 euro ongeveer kost om alleen je haar te laten opsteken.Bij mij komt hij die zaterdag wel naar huis omdat ik vlak bij woon was dat geen probleem.Of hij iemand laat komen voor make up weet ik niet, want ik heb al iemand die naar huis komt voor mijn make up.groetjesEvi
hey evi dank je wel voor de uitleg ik ga vongende zaterdag naar de kapper daar en dan ga ik het eens vragen want men schoonouders wonen ook niet zover vandaar.en ik blijf daar slapen (is mooier voor de foto's dan ons appartement ;)groetjes jessy22/09/2007