Terug naar overzicht
Ik zit ook een beetje met dit probleem. Mijn neef gaat voor de muziek zorgen (zang + gitaar) Hij laat de keuze van de muziek over aan ons maar hoe kunnen wij nu weten wat hij aan kan. Ik vind het echt moeilijk. We hebben nu iets van Bryan Adams, Ronan Keating en Clouseau. We hebben eigenlijk spijt dat we men neef gevraagd hebben. Ge zijt toch direct beperkt in uw keuze. Veel succes nog!Groetjes,Wendy
Hoi,bij ons wordt ook live gezongen. hebben volgende liedjes:de partij (Stef Bos)i will be your bride (the kelly family)iemand als jij (barbara dex)engel van mijn hart (marco borsato)bondgenoot (guus meeuws / mama's jasje)onze vader (gezongen in let it be versie)wat zie ik je graag (mozaiek)wat ik voor je voel (clouseau)have a little faith in me (john hiat)En dit alles dan gezongen door 2 meisjes die we kennen.GroetjesMieke
wij gaan ook een live zangeres hebben, met begeleiding van piano en gaat oa het volgende zingen:dolly parton - you are elton john - can you feel the love tonightceline dion - power of loveWest side story - somewhereDiana Ross - endless loveOne hand , one heart (vraag me niet meer van welke musical dat is ;-) )I finally found someoneI say a little prayerOur children en last but not leastBjörk - it's o so quiet.Groetjes!
pfff, vind dit echt niet gemakkelijk.kweet belange niet welke partituren ze hebben enzo.weet wel veel liedjes maar of ze die kunnen spelen is een groot vraagteken!