Nu Online
Momenteel zijn er 177 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

trouwschoenen

  27-3-2007 18:27:12
Hallo
Ik ben op zoek naar mijn trouwschoenen. Binnen 3 weken moet ik mijn kleed gaan passen en tegen dan moet ik mijn schoenen meenemen. Ik ben van Aalst en heb alle winkels al gedaan maar nog niets gevonden. Wie kent er een speciaalzaak in Oost-Vlaanderen? Alvast bedankt!

AN
4-8-2007
Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 687


Isabel
1-9-2007
 Meld misbruik27-3-2007 18:58:24

Dag An,

Ik ben ook van Aalst, maar ben uiteindelijk toch naar Roeselare gereden om mijn schoenen te kopen. Bij Gabriëlli hebben ze echt veel keuze. Het was trouwens op aanraden van mede-bruidjes dat daar naartoe gegaan was. Waarvoor mijn dank he girls! :-)

Isabel
01/09/07



Isabel
11-8-2007
 Meld misbruik27-3-2007 19:16:39

Hallo,

ik ben ook van bij Aalst. Ik heb mijn trouwschoenen gekocht bij de bruidszaak waar ik mijn kleed kocht. Van waar komt jouw kleed, misschien kan je daar schoenen kopen. Als ik er ergens tegenkom laat ik iets weten. Veel succes!

Groetjes,
Isabel
110807



Karlien
7-7-2007
 Meld misbruik27-3-2007 21:44:30

Hallo,

Ik heb mijn schoenen (van Luca Renzi) bij Moernaut in St-Gillis Dendermonde gekocht. Niet echt heeel veel keuze, maar voor elk wat wils. Anders is Van Loock in Zandhoven ook ten zeerste aan te raden. Dat is natuurlijk wel een beetje verder rijden...
Succes!

Karlien
28 07 07



Caroline
15-9-2007
 Meld misbruik27-3-2007 22:37:03

hallo, Ik ben ook naar Gabriëlli in Roeselare geweest. Niks dan lof over die zaak. Het is een piepklein winkeltje maar met een heel ruime keuze aan schoenen, in allerlei modellen en bijzonder hulpvaardige verkoopsters... Ik heb, denk ik, ongeveer 20 paar schoenen gepast en ze bleven even vriendelijk. Echt een aanrader.



Liesbet
18-5-2007
 Meld misbruik28-3-2007 8:20:07

Ik ben ook van Oost-Vlaanderen maar ben trouwschoenen ook gaan halen bij Gabrielli in Roeselare. Ruime keuze en zéér vriendelijk



Annelies
25-8-2007
 Meld misbruik28-3-2007 11:47:53

Heyla,

Mijn schoenen zijn van Rainbow.
Als je naar de site van Elsa Rainbow gaat 'www.elsarainbow.nl' en je klikt daarna op 'info' en daarna op 'Ja, ik wil' dan kan je je gegevens nalaten en sturen ze je per email of per post alle adressen door waar je terecht kunt voor schoenen van het merk Rainbow. Meestal zullen ze in die winkels ook wel andere merken verkopen!

Veel succes,

Annelies
25/08/07



Sissi
26-5-2007
 Meld misbruik28-3-2007 15:26:34

Hey,

Ik ben ook van de kanten van Aalst maar ben toch mijn schoenen bij Van Loock in Zandhoven gaan halen.
Het is de trip meer dan waard.

Groetjes, Sissi


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...