Terug naar overzicht
Hallo Dolores,Je moet eens gaan kijken bij Ava, daar hebben ze ook manden, en zijn helemaal niet duur. Weet natuurlijk niet of ze groot genoeg gaan zijn.Groetjes,Véro16/6/2007http://veroenbilly.trouwen.com
Als je van West-Vlaanderen bent, in Brugge in Galerijen Juno hebben ze heel veel soorten manden, in verschillende prijsklassen, misschien daar eens gaan kijken...succes!
Wij zijn van oost vlaanderen. Maar in de Ava kan ik inderdaad eens gaan zien.Bij ons in Lokeren is die wel niet zo groot...Bedankt!!Dolores
Dag Dolores,Ik ben ook van Lokeren en ik ben bij Casa geweest om een mand. Ze hebben daar verschillende prijzen en groottes. Misschien een ideetje...Groetjes,Chantal01.09.07
Hey Chantal,van waar ben jij dan? Ken je mij? Want ik denk dat er maar één Dolores rondloopt in Lokeren...Ik ga vandaag of morgen eens gaan kijken. Groeten!!
Hallo Dolores,Nee, ik ken je niet maar ik las hieronder dat je van Lokeren bent. Ik ben eigenlijk van Lochristi, maar wij wonen al 5 jaar samen in Lokeren. We wonen in de Gustave Maesstraat (aan de Bakkerstraat). Van waar ben jij juist? En trouwen jullie ook in de kerk? Welke? Wij die van Heirbrug. Ik vind dat heel mooi met die trappen en de pastoor is ook heel tof (helemaal niet ouderwets)Geven jullie het feest ook in de buurt? Groetjes,Chantal01.09.07
Hey Dolores,Ik zou zeggen Blokker, Casa en eventueel Ikea.Groetjes,Vân en Michel07/07/07
Hoi Dolores,Nu met Pasen vind je er ook heel veel op andere plaatsen, o.a. snoepwinkels en speelgoedwinkels (om de paaseitjes mee te rapen). Als je in de buurt een kadowinkel hebt waar je zelf manden kan samenstellen als kado met bv verschillende etenswaren in, kan je daar meestal ook wel een goedkope mand vinden. Ik weet niet of ze bij jullie een gifi in de buurt hebben, maar daar kan je dat anders ook wel vinden.groetjes,Wendy5.5.07
Aan iedereen, bedankt voor de reacties!!Aan Chantal,wij trouwen enkel voor de wet. We zijn vorige zaterdag eens bij de burgemeester geweest en 10 minuutjes later begon er juist een trouwceremonie. Die mochten we meteen meevolgen.Ik moet zeggen, we hebben van het personeel, de burgemeester en de schepen een zeer goede ontvangst gekregen!! Leuk om te weten hé.Groetjes Dolores04/05/07