Nu Online
Momenteel zijn er 114 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Niet veel keuze kostuums meer!

  26-3-2007 19:22:08
Hallo,

wij zijn dit weekend gaan kijken om een kostuum te kopen voor mijn toekomstige. Wat bleek, er is bijna geen keuze meer. Toch niet in zijn maat, hij heeft een courante maat en van sommige kostuums doen ze soms maar 1! maat in. Door de communies en trouwers in de lente is er al veel verkocht. Wij zijn op zoek naar een bruin kostuum, moderne snit. Weten jullie waar er vrij veel keuze is? Wij zijn al in Wellens Herentals, Lenders Borsbeek, Boss Leuven gaan zien.
Groetjes, Eva

EVA
1-9-2007
Meld misbruik



Reacties: 8 | Gelezen: 1631


didin

 Meld misbruik26-3-2007 19:52:47

DEVOS KLEDING in Lennik! Onvoorstelbaar hoeveel kostuums ze daar hebben... Knappe zaak! Zijn wel met een lege bankkaart teruggekomen ;)



yasmine
9-6-2007
 Meld misbruik26-3-2007 19:56:58

Cermo in Turnhout?



Jotje
13-7-2007
 Meld misbruik26-3-2007 20:25:07

aiaia ge meent het... en mijn vriend gaat doodleuk volgende maand pas kijken...

dat beloofd!

succes!
Jotje



Sofie
23-5-2007
 Meld misbruik27-3-2007 7:24:55

Een echte aanrader is Cafe Costume in Antwerpen.

Kostuum wordt volledig op maat gemaakt. Hebben enkel pasmaten hangen in één kleur. Vervolgens kies je kleur van het kostuum, kleur van de binnenvoering, knopen,...

Prijzen tot max. 500 €

www.cafecostume.com

Mijn ventje en ik zijn héél tevreden over de service. Duurt een drietal weken voor kostuum gemaakt is.

Groetjes

Fie



Eva
1-9-2007
 Meld misbruik27-3-2007 11:19:57

Hey Eva,

wij zijn gaan kijken bij Bazill (www.bazill.be ) in Aalter, dat hebben ze bijna alles van Hugo Boss. Voor mijn vriend was het kostuum in zijn maat ook niet meer binnen en ze hebben het zonder probleem besteld. Er was geen aankoopverplichting en de week erachter mochten we al terug om te passen. Heel goede service dus!!

Groetjes van een naamgenootje,
21/09/07



Mieke
22-9-2007
 Meld misbruik27-3-2007 14:30:47

Hoi,
Wij waren vorige week ook bij wellens in herentals en met hetzelfde 'probleem'. Had mooi kostuum gezien, maar niet meer in zijn maat. Ook een bruin kostuum en iets moderner. Hij heeft wel kostuum gevonden bij De Ville in Turnhout. (hebben website) Dezelfde kostuums als bij Wellens en nog meer keuze, zeker ook in bruine tinten! Heel vriendelijke verkopers. Keuze uit cosmo, hugo boss, nicky van kets...
groetjes
Mieke
22/09/2007



Lies
7-7-2007
 Meld misbruik30-3-2007 13:21:27

Hey, mijn vriend heeft zijn kostuum bij Mexx gekocht, wel een zwart.Maar daar hangde ook een heel mooi bruin kostuum, maar dat paste niet bij mijn kledij.



EVA
1-9-2007
 Meld misbruik30-3-2007 16:57:40

Bedankt voor alle reacties! Fie, we gaan binnenkort eens gaan kijken in Cafe Costume, dit lijkt mij wel iets interessant!
Groetjes, Eva


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Mannenmode nodig?
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
De Maeyer Ceremoniekostuums Verhuur kostuums voor heren en bruidsjonkers in Sint-niklaas
Wij verhuren kostuums voor elke gelegeheid. U heeft keuze uit Jacquets, Smokings en kostuums in verschillende kleuren (zwart, grijs, grijs met een streep) NIEUW BLAUWE KOSTUUMS Wij hebben ook Jacquets en blauwe kostuums voor bruidsjonkers Meer info