Nu Online
Momenteel zijn er 207 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Outfort Hoboken

  26-3-2007 9:55:24
Hallo,
Wij zijn van plan om ons trouwfeest te geven in het outfort in Hoboken.
Alle ervaringen zijn welkom!!!
Groetjes

gaetane
1-5-2008
Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 1258


tom
18-5-2007
 Meld misbruik26-3-2007 11:11:09

Ik (als dj) heb er vorig jaar nog opgetreden in de zomer..
Een heel leuke en unieke ervaring (vooral de mysterieuze sfeer die errond hangt) Ze hangen dan ook een modern zeil over de opening...je loopt enkel een risico qua weer. Als het uitstekend weer is op je trouwdag heb je ook een uistekend feest, als het een sombere dag wordt, loop je toch wel wat risico en dien je gasverwarmers te voorzien. Niettegenstaande het zeil komt de trek wel langs de muren naar beneden...groetjes en veel succes met jullie voorbereiding.



didin

 Meld misbruik26-3-2007 11:39:36

inderdaad een toffe locatie maar je moet goed rekenen... het is te zeggen, alles lijkt op het eerste zicht goedkoop maar er komen vele extra's bij en dat komt uiteindelijk vrij duur uit. En het grote nadeel is dat je door een 'raam' moet stappen om naar het terras te gaan... is niet evident voor oudere mensen. En zoals Tom schrijft, super met goed weer maar wel minder met slecht weer... maar ja, dat is overal zo hé! Laat maar weten wat je beslist hebt!



gaetane
1-5-2008
 Meld misbruik26-3-2007 14:28:59

@didin

Hebben jullie jullie feest daar gegeven?
Mag ik eens vragen wat voor extra's er zoal bijkomen?
Dat raam...ja dat is inderdaad niet zo handig maar aangezien wij een fuif geven zijn er veel meer jonge mensen aanwezig dus voor ons maakt dat niet zo uit.
Alvast bedankt voor de informatie



gaetane
1-5-2008
 Meld misbruik26-3-2007 14:29:06

@didin

Hebben jullie jullie feest daar gegeven?
Mag ik eens vragen wat voor extra's er zoal bijkomen?
Dat raam...ja dat is inderdaad niet zo handig maar aangezien wij een fuif geven zijn er veel meer jonge mensen aanwezig dus voor ons maakt dat niet zo uit.
Alvast bedankt voor de informatie



didin

 Meld misbruik26-3-2007 15:10:43

Nee, wij twijfelden tussen dit en een andere locatie en zijn uiteindelijk voor de andere zaal gegaan. In de eerste plaats omdat we daar zekerder waren van de kwaliteit van het eten (waren er al eens naar een trouw geweest) en dan in de tweede plaats omdat ik het in het outfort heel moeilijk vond om een totaalprijs te maken. Ik weet niet meer zo precies wat de extra's waren... tafellinnen? Versiering? En dan dat witte zeil op het terras vooral... Dat heb je eigenlijk echt wel nodig want als het regent kan je de bbq of receptie buiten vergeten... En dat kostte echt wel wat. En ik geloof dat je extra's moet betalen voor de gasten die enkel op het dessertenbuffet komen en niet op het diner. Sorry, het is wat vaag maar ik ben al veel vergeten;) Ga gewoon eens langs en probeer een zo duidelijk mogelijk beeld van de totaalprijs te krijgen! Succes en hou ons op de hoogte!



gert
12-11-2005
 Meld misbruik27-3-2007 12:15:25

Hallo,

Wij zijn op 12/11/2005 getrouwd in Outfort. Wij hebben een dansfeest met kaas- en wijn gedaan en waren over het algemeen zeer tevreden, hoewel toch een aantal minpunten. Maar de uitzonderlijke locatie heeft dit wel goedgemaakt.

Onze bemerkingen :
* trouw was in de winter, maar wilden eventueel terras gebruiken voor "winterreceptie" met jenever en gluwein, maar dit was een enorme meerkost (overdekking, branders voor warmte etc.)
* wij dienden extra te betalen voor kandelaars en kaarsen ipv de theelichtjes op tafel (maar was wel nog goedkoper dan zelf huren)
* wij kochten zelf kaarsen om de lange inkomgang buiten door een kaarsenrij te verlengen, maar op het laatste nippertje werd gezegd dat dit toch niet mocht wegens brandgevaar. Gevolg : wij hebben nog voor 10 jaar tuinkaarsen :-)
* sommige gasten hielden niet van het concept dat ze geen (volledig) zicht hadden op de dansvloer vanop hun zitplaats en dat ze zelf drank aan de bar moesten gaan halen ipv bediening;
* zaalverantwoordelijke was ziek de avond zelf ! Gelukkig heeft het aanwezige personeel dit zo goed mogelijk proberen op te vangen, maar het was voor ons wel merkbaar (toen we toekwamen waren kaarsen nog niet aangestoken, muziek tijdens receptie "vergeten").

MAAR : mochten we het opnieuw kunnen doen, wij zouden toch opnieuw voor outfort kiezen !

Groeten,
Gert



van laerhoven
16-11-2007
 Meld misbruik9-5-2007 18:53:40

wij staan op het punt om outfort te reserveren. ook voor een trouw in november. maar onze angst is inderdaad: al die nissen, gaan de mensen zich niet afgesloten voelen?

Groetjes helga


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info