TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Tine
14-7-2007
|
26-3-2007 9:24:29
Van harte proficiat Véro, leuk dat we de bruidjes kunnen volgen op de site, voor, maar ook na hun huwelijk... Zo te horen heb je optimaal genoten van jullie dag, en t leuke is dat er nog een dag komt, joepi... Wat heb je aangedaan voor je wettelijke trouw? Wij trouwen ook op twee dagen, ttz, 16mei voor de wet en 14juli voor de kerk, maar heb nog steeds niks om aan te trekken, help! Nu ja, niet stressen, t komt allemaal wel goed.... Allez, geniet nog verder van je roze wolk, en tot gauw op t forum, Groetjes, Tine 140707
|
|
Véronique
16-6-2007
|
26-3-2007 9:45:46
@ Tine
Hi Tine, Ik heb van mijn ventje een mooi ensemble gekregen voor ons huwelijk. Ik had een rok (in zo gekreukte stof) met onderaan bloemtjes gemaakt uit pareltjes en hetzelfde topje erbij. En daarboven dan een kort truitje. Iedereen vond het heel mooi. En ik kan het nog goed afdragen voor het werk of feestjes. Billy had ook een klein bruidsboeketje voorzien dat was ook wel leuk, dat maakte het ook feestelijk.
Geniet echt van beide dagen, want het is zo leuk en het vliegt echt voorbij. We hebben gisteren al naar onze foto's gekeken en ik kreeg terug de tranen in m'n ogen.
Groetjes, Véro
|
|
lien
23-2-2007
|
26-3-2007 9:50:47
Véro, van harte proficiat!! Kijk alvast uit naar je kerkelijk huwelijk en je feest, het zal zeker een fantastische dag worden. Ik herkende mezelf weer een maand geleden in je verhaal: ook getrouwd voor wet en dan ietske gaan eten (15 man), ook twee feesten bij ons;). @ Tine: Ik had mijn bruidsjurk al aan bij het burgerlijk huwelijk, maar ik moet er wel bij zeggen dat ik niet voor de kerk trouw, en enkel nog mijn huwelijksfeest heb. Ik had ook al mijn bruidsboeket. Ik wilde het nu laten namaken voor de zomer omdat het zo prachtig was, maar ik denk dat ik er op terug ga komen, want op een feest gebruik je dat toch niet veel he, zonde van het geld dan denk ik... Groetjes, Lien
|
|
didin
|
26-3-2007 9:51:26
Hallo Vero, gefeliciteerd! Zo te horen was het een mooie dag. Wij trouwen ook in Mortsel... Kan je mij eens beschrijven hoe de de plechtigheid juist verlopen is? Hadden jullie vooraf teksten of muziek of wat info aan de burgemeester gegeven? Ben benieuwd!
|
|
Christel
30-6-2007
|
26-3-2007 9:57:45
dag Véronique
Proficiat met je wettelijk huwelijk ! Ik ben blij voor jou dat zaterdag een fantastische dag geworden is waar je nog lang zal aan terug denken!
Nu op naar de 16 juni hé , en inderdaad gelijk je zegt, er nu nu toch al een beetje druk weggenomen zodat je dan ook volop zal kunnen genieten
Groetjes Christel ook voor 16 juni 2007 :-)
|
|
Véronique
16-6-2007
|
26-3-2007 10:07:28
@Didin
We werden eerst boven ontvangen door de ambtenaar van burgerlijke stand en de burgemeester. Ze waren heel sympa. Ze stelden ons ook wat vragen om ons een beetje te leren kennen denk ik. Bij het binnengaan werd er muziek gespeeld, vond ik wel leuk. Volgens mij kan je ook zelf je muziek meenemen en vragen of ze dat spelen. De burgemeester vroeg ons ook of we iets voorbereid hadden of er misschien iemand van de familie of getuigen iets wilden zeggen. Dus je hebt echt de mogelijkheid om er iets moois van te maken. De burgemeester heeft ook een hele mooie tekst voorgelezen, die eigenlijk ook heel toepasselijk was op ons. En ze heeft ook een paar anekdotes verteld. Het was helemaal geen saai gebeuren maar heel vlot en persoonlijk.
We kregen ook genoeg kansen om foto's te trekken. Op een bepaald moment was de burgemeester zelf ontroerd want ze heeft ook een traantje weggepinkt.
Bij het ondertekenen van het huwelijksregister was er ook terug muziek en ook bij het buitengaan. Er werd ons dan ook een drankje aangeboden en dat is ook wel leuk natuurlijk.
Wanneer trouwen jullie voor de wet?
Véro
|
|
Jennifer
15-9-2007
|
26-3-2007 10:12:42
Dag Véro, Fijn te horen dat het zo goed is meegevallen! Het zal inderdaad wel wat stres wegnemen als jullie dit deel al achter de rug hebben. Fijn dat het zo persoonlijk is in Mortsel! Geniet nog maar van je wolkjes en natuurlijk van je ventje,
Liefs en nog een dikke proficiat, Jennifer (15/09/07)
|
|
Sheron
2-2-2008
|
26-3-2007 10:18:04
Helaba Véro,
Proficiat met jullie huwelijk!!! Komen er nog fototjes op de site te staan? Vind ik altijd super leuk, foto's van trouwpartijen ;-)
Groetjes, Sheron
|
|
didin
|
26-3-2007 10:40:59
Véro wij trouwen 14/7 voor de wet! Wie zorgt er dan voor die muziek? Ik dacht anders in juni ofzo eens langs te gaan om wat info en een tekstje te bezorgen aan de ambtenaar. Weet het nog niet zo goed... Ben door jou wel al een beetje gerustgesteld ;-)
|
|
VERA
18-7-2007
|
26-3-2007 12:15:50
hallo dikke proficiat meid,ik moet nog wachten tot 18 augustus en dat duurt lang :)
dikke kus véke
|
|
Wendy
5-5-2007
|
26-3-2007 13:53:44
Een dikke proficiat, en nu inderdaad aftellen naar 16/6 he! Wel grappig, ik had zaterdag mijn eerste pasdag bij Cermo, op jou wettelijke trouw, en jij hebt jouw eerste pas bij Cermo op onze trouwdag :-)
groetjes,
Wendy 5.5.07
|
|
bieke
18-5-2007
|
26-3-2007 20:40:56
hey meisje op wolkjes,
leuk om te horen dat alles goed is verlopen! heb eraan gedacht zaterdag. De druppeltjes zijn toch in de lucht blijven hangen hè. Dan ben je nu al een getrouwde vrouw! waaw... dat doet toch wel wat denk ik. Zoals beloofd moet je wel een fotoke doormailen hè! geniet nog van je wolkje!!! en ook ne dikke proficiat aan de bruidegom natuurlijk want die vergeten we hier vaak hè meiden!
groetjes Bieke 180507
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|