Nu Online
Momenteel zijn er 119 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

drukker - uitnodiging met foto (kortrijk)

25-3-2007 10:46:19
Hallo,

We hebben hier samen een eigen ontwerp gemaakt voor ons uitnodigingen, maar zijn nog op zoek naar een drukker in ons regio (kortrijk) die een eigen ontwerp wil drukken. We dachten er eerst aan om naar een gewoon kopiecentrum te gaan, maar denken nu dat het mooier zal zijn als we dit niet doen... Iemand positive ervaringen?

groeten Jotje

Jotje
13-7-2007
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 304

Peter

Meld misbruik26-3-2007 12:40:59

Volgens mij kan je dit best laten afdrukken op fotopapier (bij een fotograaf), en dan kan je ze evt. nog op handgeschept papier of iets dergelijks kleven als je dat wenst.

Wendy

Meld misbruik26-3-2007 13:01:51

Hey Jotje,

Wij hadden ook een eigen ontwerp met foto's.
Eens informeren bij drukkerij Nolf uit Kortrijk, die heeft onze uitnodigingen gedrukt.
www.nolf.be

Groetjes
Wendy
19/5/07

Jotje
13-7-2007
 Meld misbruik26-3-2007 20:11:45

Bedankt voor de info alvast! Maar 'k ben niet zo aan foto's op fotopapier als uitnodiging... Ben wel vrij aan foto's (zelf hobbyfotografe), maar dan liever met een eigen grafisch ontwerp op een mat papierke... Ik bekijk alvast Nolf es... We werken daar op 't werk ook mee, dat ik daar nie aan had gedacht ;-)

groetjes JOtje
13/07/07

Veroniek

Meld misbruik27-3-2007 8:47:53

Hoi Jotje

Wij werken met Fieuws & Terryn uit Bissegem. (Peperleenstraat 15, 056 37 06 81, info@fieuwsenterryn.be)

Hij is héél vriendelijk, helpt waar nodig (papierkeuze, enveloppe, zelfs bij het ontwerp... Je hebt iets in gedachten, maar het lukt niet onmiddellijk dan helpen ze!)

Wij hebben onze kaarten ook zelf ontworpen op PC en gaan het nu eens laten nakijken of alles in orde is (wordt gedaan door de drukker) zodat er daarna een proefdruk kan gedaan worden en als het nodig is ev. nog een aanpassing en dan laten drukken hé! Spannend, ben echt eens benieuwd hoe het er op ons papiertje zal uitzien... :o)

Groetjes
Veroniek
20 07 2007

Jotje
13-7-2007
 Meld misbruik28-3-2007 15:28:35

Hé Merci...! Als 't weer zo blijft gaan wij ons foto's gaan trekken volgende week en dan kunnen we ons twee ontwerpjes afwerken... Ga mss indeed es in Bissgem gaan horen...

Superspannend!
groetjes Jotje

Ps : Duimen dat het weer zo blijft, want regenfoto's op de tandem zijn tof, maar nie voor ons uitnodiging!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...