Nu Online
Momenteel zijn er 80 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Getuigen

  24-3-2007 16:10:23
Hallo bruidjes,
volgend jaar in maart in het zo ver. Op 29 maart 2008 nemen wij de grote stap. Het wordt dus tijd om al wat voorbereidingen te treffen.
Wij zouden onze getuigen graag op een originele manier laten weten dat precies zij getuige zijn. Hoe hebben jullie dit aangepakt? Bedankt.

Melissa
29.03.2008

Melissa
29-3-2008
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 982


Marisa
7-7-2007
 Meld misbruik25-3-2007 12:19:08

Misschien kan je een gedichtje in elkaar steken ofzo?

Wij hebben dat wel niet zo gedaan, gewoon gevraagd of ze de getuigen willen zijn :)



Selma
8-9-2007
 Meld misbruik26-3-2007 12:18:54

Mijn vriend heeft zijn getuige gevraagd, door bij haar op bezoek te gaan en gebak mee te nemen. Op het gebak was geschreven: wil jij mijn getuige zijn. Ik heb mij getuige ook gewoon gevraagd.



veerle
20-7-2007
 Meld misbruik7-5-2007 14:24:44

hoi,

Ik heb voor onze getuige een gedicht gemaakt en dan ingekadert en ingepakt.
Ze waren allebei aan het huilen en zeiden direct 'ja'. Het kadertje heeft bij hun beide een speciaal plaatsje gekregen.
Als je me je e-mail geeft kan ik de gedichtjes wel mailen dan heb je een idee!
groetjes veerle



Melissa
29-3-2008
 Meld misbruik15-5-2007 15:53:03

Veerle,

bedankt voor je tip. Vind je het niet erg om dat gedicht door te mailen? Zoniet, hier heb je m'n e-mail: melissawillems@telenet.be

Groetjes.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...