Terug naar overzicht
Hallo Jotje,Ik heb deze vraag gemaild naar mijn bloemiste en dit was haar antwoord:Beste, Voor de versiering van de kerk kan je best een 3-tal maanden op voorhand eens binnenspringen.Indien nodig kunnen we dan eens ter plaatse gaan kijken.In welke kerk trouwen jullie?Voor het bruidsboeketje kan dit 1 maand op voorhand.Hopelijk ben je hier iets mee. Wij gaan bij Amaranthus in Oostkamp (ben van Brugge). Groetjes,Annelieshttp://anneliesenchristophe.trouwen.com 25/08/07
Heyla, Bedankt voor de info! Ben zelf oorspronkelijk van Brugge, maar woon nu al een jaartje in Wevelgem. Ge hebt een goei bloemist gekozen, maar ik kijk hier wel even in de omgeving rond. Zal mij alvast moeten haasten als het een 3-tal maand op voorhand moet ;-) We trouwen namelijk op 13 juli al...groetjes Jotje Ps : Heb je website es bezocht en ken u van ergens... Brugge vast en zeker?!
Hey Jotje,Ik ben van Kortrijk. Normaal moet je ventje er toch voor zorgen?Mijn schoonmoeder gaat naar Floralux om mijn boeket te laten maken, en het is daar belange zo duur nog niet.groetjes
Jeps, voor bruidsboeket gaat mijn venteke zorgen (maar zal daar beetje moeten in gestuurd worden hoor ;-) ) De floralux is mss een tip om onze kerk wa te versieren. Had daar nog niet aan gedacht... merci'kes Jotje
't Zal inderdaad waarschijnlijk van in Brugge zijn dat je me (her)kent, niet te groot é ;-). Of van school mss, zat in de frères... Veel succes allezins!
Hallo Jotje,Ik ben twee weken voor mijn huwelijk gaan informeren voor bruidsboeketten in Kortrijk, en ze wisten me toch te vertellen dat ik best een week tot twee weken op voorhand zou vastleggen wat ik wil. Ik heb uiteindelijk gekozen voor Descaplant. Niet de goedkoopste bloemist, maar ik wist daar wel zeker wat de prijs zou zijn: vaste standaardprijs voor bruidsboeket en corsage is 99 euro, ik heb 93 euro betaald omdat mijn vent geen corsage wilde;). Bij de anderen kreeg ik de reactie van: minimum zoveel, en dan hangt het af van de bloemen die je gebruikt... Ik dacht: dan neem ik liever het zekere voor het onzekere en kies ik voor de vaste prijs. Geen spijt gehad!! Mijn bruidsboeket was prachtig! Ik heb het nog tot drie weken na mijn huwelijk laten staan. Dan heb ik er echt definitief afscheid moeten van nemen omdat het helemaal kapot ging. Over bloemen voor de kerk kan ik je niet helpen, ik trouw niet voor de kerk;).Groetjes,Lien
Bedankt voor de info, maar descaplant wist me te vertellen vorige maand dat ze in verlof zijn op ons trouw... maar 't was nog niet 100% zeker. Vandaar dat ik nog op zoek ben naar een aternatief... groetjes en merci voor de reacties alvast!Jotje