Terug naar overzicht
Hey Katrien,Voor een doosje in bepaalde vormen kan je bedt eens in AVA gaan kijken zij hebben altijd leuke dingen, ik weet dat ze er bv hartvormige doosjes hebben als je hier wat mee aanvangt geraken de 2 ringen er gemakkelijk in.groetjes Sarah
Katrienben ook van zin om eens bij ava te gaan zienjullie hebben jullie ringen laten ontwerpen, mag ik vragen waar? zijn zelf nog volop aan het zien maar weten het zelf nog niet goedgroetjes Sofie
Hey Sofie,wij zijn zelf van Malle en wij zijn naar Karin Van Heupen in Westmalle geweest.Ze is een goudsmid en maakt prachtige dingen.We hebben al verschillende creaties van haar gezien en deze zijn prachtig.Gisteren zijn we zonder enig idee naar haar gegaan en een half uur later stonden we met een getekend ontwerp en een bestelling terug buiten. Onze ringen zijn witgoud met een motiefje.Heel simpel, maar prachtig.En ze is ook niet heel duur. Het hangt ervan af welk soort ring, wat voor goud,... je wil, maar onze ringen kosten samen 1100 euro alles inbegrepen en ze zijn binnen een kleine 2 maanden af!Hopelijk heb ik je kunnen helpen.Veel succes!Groetjes Katrien
Hallo Katrienkijk eens op www.ikenmij.nl groetjes Wendy
Hoi,Wij hebben gekozen voor twee ringroosjes.Zeer mooi en ook bij ons zijn het ons dochtertje van 4 en ander bruidsmeisje die ze gaan vasthouden.Heb ze besteld op http://www.camonet.nl/producten.php?command=detail&... dit is dus de link , hebben ze besteld, betaald en binnen de vier dagen al bij ons thuis geleverd.Is een nederlandse site en wij wonen in België dus zeker geen probleem.Groetjes,Krista07-07-2007
Hey,ook wij hebben onze ringen laten ontwerpen. Wij kregen daar van de juwelier een schattig hartvormig doosje voor twee ringen bij. Mijn verlovingsring (ook van die juwelier) zat trouwens in een rood hartvormig doosje. Als die mensen weten dat het voor zulke gelegenheden is, gaan ze toch wel een speciale verpakking voorzien? Misschien best afwachten met extra dingen te kopen dan?Groetjes,Lieve
Mijn dochter draagt ook onze ringen en wij gebruiken een beertje dat zij mag vasthouden. Aan de hals van het beertje doen we 2 lintjes voor de ringen.
Als je van Me To You beertjes houdt, dan is er in die reeks een beertje dat een hartvormig (rood van kleur) doosje vasthoudt dat speciaal gemaakt zou moeten zijn om ring(en) te bevatten.Patricia01/08/2008
Bedankt voor de vele reacties. Ik heb 2 ringroosjes besteld bij camonet.Toch nog merci.Groetjes Katrien