Nu Online
Momenteel zijn er 93 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Ringdoosje

24-3-2007 11:12:28
Hallo iedereen,

mijn vriend en ik hebben gisteren onze trouwringen laten ontwerpen en nu ben ik op zoek naar een ringdoosje.
Ik heb al verschillende ringkussens gezien, maar ik wil eens iets anders. Misschien een schatkistje, een doosje in de vorm van een hartje, een ringroosje,...
Weten jullie misschien websites waar ik die kan vinden en/of online bestellen?
Het is namelijk zo dat ons dochtertje(dan is ze nog altijd 2 jaar) het gaat vasthouden.
Jullie zijn in ieder geval al van harte bedankt!

Groetjes Katrien (18/08/2007)

Katrien
18-8-2007
Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 1515

sarah
27-1-2016
 Meld misbruik24-3-2007 15:00:10

Hey Katrien,

Voor een doosje in bepaalde vormen kan je bedt eens in AVA gaan kijken zij hebben altijd leuke dingen, ik weet dat ze er bv hartvormige doosjes hebben als je hier wat mee aanvangt geraken de 2 ringen er gemakkelijk in.

groetjes Sarah

Sofie
7-7-2007
 Meld misbruik24-3-2007 19:07:01

Katrien

ben ook van zin om eens bij ava te gaan zien
jullie hebben jullie ringen laten ontwerpen, mag ik vragen waar? zijn zelf nog volop aan het zien maar weten het zelf nog niet goed

groetjes Sofie

Katrien
18-8-2007
 Meld misbruik24-3-2007 19:44:21

Hey Sofie,

wij zijn zelf van Malle en wij zijn naar Karin Van Heupen in Westmalle geweest.
Ze is een goudsmid en maakt prachtige dingen.
We hebben al verschillende creaties van haar gezien en deze zijn prachtig.
Gisteren zijn we zonder enig idee naar haar gegaan en een half uur later stonden we met een getekend ontwerp en een bestelling terug buiten.
Onze ringen zijn witgoud met een motiefje.
Heel simpel, maar prachtig.
En ze is ook niet heel duur.
Het hangt ervan af welk soort ring, wat voor goud,... je wil, maar onze ringen kosten samen 1100 euro alles inbegrepen en ze zijn binnen een kleine 2 maanden af!

Hopelijk heb ik je kunnen helpen.

Veel succes!

Groetjes Katrien

wendy
28-7-2007
 Meld misbruik25-3-2007 9:30:55

Hallo Katrien

kijk eens op www.ikenmij.nl

groetjes Wendy

Krista
7-7-2007
 Meld misbruik25-3-2007 16:59:40

Hoi,
Wij hebben gekozen voor twee ringroosjes.
Zeer mooi en ook bij ons zijn het ons dochtertje van 4 en ander bruidsmeisje die ze gaan vasthouden.
Heb ze besteld op http://www.camonet.nl/producten.php?command=detail&...
dit is dus de link , hebben ze besteld, betaald en binnen de vier dagen al bij ons thuis geleverd.
Is een nederlandse site en wij wonen in België dus zeker geen probleem.
Groetjes,
Krista
07-07-2007

Lieve
1-9-2006
 Meld misbruik26-3-2007 10:04:32

Hey,

ook wij hebben onze ringen laten ontwerpen. Wij kregen daar van de juwelier een schattig hartvormig doosje voor twee ringen bij. Mijn verlovingsring (ook van die juwelier) zat trouwens in een rood hartvormig doosje. Als die mensen weten dat het voor zulke gelegenheden is, gaan ze toch wel een speciale verpakking voorzien? Misschien best afwachten met extra dingen te kopen dan?

Groetjes,
Lieve

patricia

Meld misbruik26-3-2007 13:51:33

Mijn dochter draagt ook onze ringen en wij gebruiken een beertje dat zij mag vasthouden. Aan de hals van het beertje doen we 2 lintjes voor de ringen.

Patricia

Meld misbruik26-3-2007 14:14:02

Als je van Me To You beertjes houdt, dan is er in die reeks een beertje dat een hartvormig (rood van kleur) doosje vasthoudt dat speciaal gemaakt zou moeten zijn om ring(en) te bevatten.

Patricia
01/08/2008

Katrien
18-8-2007
 Meld misbruik26-3-2007 18:48:28

Bedankt voor de vele reacties. Ik heb 2 ringroosjes besteld bij camonet.
Toch nog merci.

Groetjes Katrien

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...