Terug naar overzicht
Halloqua de hoeveelheid eten kan ik niet oordelen, maar wij zijn ook eens op bezoek geweest toen we onze feestzaal zochten. We hadden er niet onmiddellijk een goed gevoel bij. Alles moest precies volgens zijn manier gebeuren. Hij wou al direcht alles veranderen aan onze dagindeling dat we in gedachten hadden, hij wil foto's nemen ipv een fotograaf, ... We kregen zo gevoel dat we niet veel vrijheid kregen. Uiteindelijk trouwen we nu in de cofar 27 oktober. Toen we op zoek gingen naar fotograag, dj, ... praat je over de zalen die je bezocht hebt. Moet zeggen ook die mensen zijn niet opgetogen met deze zaal. Onze dj zei zelf: had je daar moeten trouwen gingen jullie een andere dj moeten zoeken. Dit zijn onze ervaringen ermee. groetjes Jamaïca
Hey,Het is al een tijdje geleden dat we daar geweest zijn , maar we denken dat de hoofdschotel wel een tweede keer geserveerd werd. In ieder gevoel hadden we op het einde van de avond meer dan voldoende gegeten (Dat weten we wel nog ;-) )Het dessertbuffet konden ze bij ons niet laten staan aangezien ze op was ;-)Wij vonden het daar heel lekker en verzorgd. Juist de receptie was wat minder. (Men kwam wel 4 keer met hetzelfde hapje-> maar nu weten we niet of het koppel dat zo gevraagd heeft of niet.) Misschien kan je die vragen best eens voorleggen aan de eigennaar, dan weet je het direct.Het was in ieder geval een hele mooie locatie.Peggy23/06/07http://www.pieterenpeggy.bruiloftsite.nl Veel succes nog.
wij trouwen op 11 mei en hebben deze zaal. Over het algemeen zijn we wel tevreden, maar idd ze serveren slecht 1x de hoofdschotel. Er zijn wel 3 kleine voorgerechten ervoor en erna een goed gevuld dessertbuffet. Ze laten het staan, maar als er niemand meer van eet, halen ze het weg. Wij hebben al een feest daar had en het was wel verzorgd en mijn vriend en ik hadden beiden genoeg gegeten. Wij nemen onze eigen DJ en hij heeft daar geen probleem van gemaakt. Groeten
hey iedereen,wij zijn vandaag gaan proeven bij de schaapsdreef. En ik moet zeggen dat we serieus verschoten waren!Twas allemaal dik in orde en zeer verzorgd...Het is zeker niet nodig dat ze nog een 2de keer langskomen met de hoofdschotel. Dan kun je zeker niets meer eten van het dessertbuffet.Dus voor ons is het echt een aanrader hoor... Alles tip top in orde. perfect!groetjes, evelien ps: onze trouw ligt dus definitief vast...
wij trouwen op 19 mei in de schaapsdreef, en ja het is waar dat de eigenaar van de zaak zijn eigen willetje probeert door te drukken maar dat hangt dan af van hoe je zelf ingesteld bent. Wij hadden ook verschillende gedachten over sommige dingen maar als je het duidelijk maakt dat het zal zijn zoals jij wilt dan luistert hij wel. Over het eten; toen we gingen proeven was alles tot in de puntjes verzorgd, van alles meer dan genoeg, zeker wel aan te raden.