Nu Online
Momenteel zijn er 177 gebruikers online, waarvan 1 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

decoratie feestzaal

  23-3-2007 18:30:36
Hoi Bruidjes en bruidegoms,
Wij zijn op zoek naar winkels waar we versiering vinden voor onze zaal: balonnen n hartjesvorm of met tekst er op, slingers, leuke tafelversieringen, ... kortom vanalles om de zaal gezellig te maen.
1) Hoe versieren jullie de zaal zoal? Zetten jullie kaarsjes op de tafel of ...?
2) Hebben jullie adressen van winkels waar je dit alles kan vinden?
alvast bedankt voor jullie reakties!!
Groetjes
Ilse

I
24-3-2007
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 1129


davida
8-9-2006
 Meld misbruik23-3-2007 19:19:48

hey

wij hebben enkel met ballonen gewerkt.van waar ben je ergens ?grtjs



Lies
7-7-2007
 Meld misbruik24-3-2007 9:20:27

Hallo,

Bij Ava vind je heel veel decoratiemateriaal: lint, balonnen, slingers, kaarshouders...

Groetjes
lies
070707



Dolores
4-5-2007
 Meld misbruik24-3-2007 18:42:33

Beste Ilse,

wij hebben al ons decoratiemateriaal gekocht bij Van Remoortel in Belsele. Deze zaak is enkel toegankelijk voor zelfstandigen. Maar misschien als je eens rondvraagt vind je wel iemand. Wij hebben daar theelichthoudertjes, vazen, kandelaars, lint, snoepzakjes, rozenblaadjes, kaders,... gekocht. Alles is aan inkoopprijs dus dat valt heel goed mee!

Aan Davida:

hebben jullie de balonnen zelf met helium gevuld, hoe lang bleven die dan omhoog?

Groeten
Dolores
04/05/07



davida
7-9-2008
 Meld misbruik30-3-2007 10:39:34

hoi dolores

ze zijn de hele nacht omhoog gebleven.

grtjs


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...