Nu Online
Momenteel zijn er 52 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

VTM programma

  23-3-2007 15:26:30
Bedankt voor jullie reacties, het lijkt inderdaad erg op dat programma van vitaya. Ik zou het heel erg vinden als je zelf geen eigen inbreng hebt in je huwelijk, zoals je trouwkleed... ik mag er niet aan denken. Ik heb natuurlijk al enkele keren gebeld naar vtm maar veel informatie krijg je niet. Als je iets vraagt zegt men dat het nog niet vast staat. Ook de link naar het programma op vtm heb ik gevraagd maar daar kunnen ze nu nog niet op antwoorden?? dat vind ik nu wel heel ambetant! Het enige wat ze mij wel wisten te vertellen was dat ik alles een beetje moest los laten en de voorbereidingen moest uit handen geven. Ik denk dus dat ik nu ga bellen om te zeggen dat ze iemand anders mogen nemen want ik durf het risico niet nemen dat ik daar vb. met een kleed sta die ik afschuwelijk vind ofzo..
Bedankt voor jullie reactie, echt heel lief van jullie. Ik ga mijn eigen huwelijk organiseren voor 2008, dan ben ik zeker dat het naar mijn wens is!
Bedankt hé en vele groetjes

Shalini
20-8-2008
Meld misbruik



Reacties: 0 | Gelezen: 698

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...