TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
pascale
14-4-2007
|
23-3-2007 15:21:43
hey Lien, Natuurlijk doen ze dat nog bedankinsfoto's geven. Wij doen dat zeker ook,maar ik zou het daar bij laten. De mensen krijgen al genoeg en dan nog eens 2 bedankingen. Nu ja iedereen zijn goesting hé. Alvast veel succes en de vele groetjes van Skally
14/04/07 site:google wim en skally
|
|
Sarah
15-9-2007
|
23-3-2007 16:08:38
Hoi Lien, wij gaan géén bedankingen geven, enkel de "traditionele" foto, omdat de familie dit eigenlijk wel verwacht.. Deze kosten al 2.50 € per stuk, dus vind ik dit wel al voldoende en een blijvende herinnering. Snoepjes en zo, je eet ze op en de herinnering is weg ...
Dit is mijn idee he ...
succes
Sarah 15/09/07
|
|
Katrien
18-8-2007
|
23-3-2007 16:22:04
Hoi,
Dat wordt nog gedaan, maar wij persoonlijk gaan dat niet doen. We denken dat onze tantes, nonkels, collega's,...er niet zoveel aan hebben. Ga zelf ook geen trouwfoto van'n collega op de kast zetten. Wijzelf gaan een bedankje doen op het feest zelf. Een klopper (voor in de keuken) met een kaartje eraan. Vermist ik zelf graag kook vind ik dit wel leuk. De kloppers hebben we al, de kaartjes moeten we nog maken.
Veel plezier nog! Katrien 18-08-2007
|
|
bieke
18-5-2007
|
23-3-2007 16:44:22
Hey,
bij ons wordt dat ook nog vaak gedaan hoor. Alleen vonden wij dat te duur om foto's 's avonds te laten leveren voor wat dat is. Wij vonden het jammer dat dat dan een paar weken misschien op de kast staat (of niet) om dan in de vuilbak te belanden. We hebben gewoon gezocht naar een goedkoper alternatief dat we zelf heel leuk vinden: cd'tjes met alle liedjes van ons huwelijk op. Dus niks dubbel.
groetjs Bieke 180507
|
|
davida
8-9-2006
|
23-3-2007 19:17:36
hey
wij hebben de foto's s'avonds laten brengen en hebben enkel dat gegeven ik krijg dat zelf ook liever een foto.grtjs
|
|
Mieke
15-6-2007
|
23-3-2007 21:48:11
Hallo Lien, Goh wat ben ik blij dat jij er net als ik over twijfel. Ik zou ook graag een bedankje (potje met snoepjes met onze naam erop) én een foto geven. Maar twijfel ook, dan is het dubbel. Ik denk, maar ben bijlange nog niet zeker van een bedankje te geven en daarna naar familie en goede vrienden foto op te sturen.
Laat je nog weten wat jij doet? En welk bedankje geef je?
Groetjes, Mieke
|
|
christine
|
24-3-2007 13:59:46
Hey Lien, Ik zit met hetzelfde probleem. Graag zou ik op het einde van de avond al de bedankingsfotootjes geven maar ik zou ook graag bruiddsuikers geven, orgineel verpakt. Mijn moeder vind dat teveel, zij zegt: het een of het ander.... Kent er iemand alternatieven? Groetjes Stiene (21.09.07)
|
|
wendy
28-7-2007
|
24-3-2007 21:36:42
Ik ben momenteel mijn bedankjes zelf aan het maken(gaat wel maar langzaam vooruit).Het worden glazen potjes(mat glas)met badzout en dan hetzelfde versierd als de uitnodigingen.Aangezien ik zelf ook heel veel met foto's bezig ben ga ik als we onze trouwfoto's hebben gekregen van de fotograaf(we gaan op onze trouwdag bij haar in de studio onze foto's laten maken)zelf ook bedankkaartjes afdrukken en opsturen. Groetjes Wendy
|
|
Caroline
15-9-2007
|
25-3-2007 20:01:29
hallo, wij gaan zakjes snoep maken met daaraan een kaartje met een fotootje erop (niet van op de trouwdag zelf). We gaan er ook zelf iets op schrijven...
|
|
katrijn
11-8-2007
|
25-3-2007 22:21:22
wij geven geen foto's. Net zoals ik hieronder al las, denk ik dat veel mensen (en zeker collega's/nichten/neven) deze foto's amper bekijken. Ook van potjes, theelichtjes houden wij niet zo. Wij hebben besloten om gewoon "merci - chocolaatjes" in een zakje te steken, met daar te tekst bij:
Merci voor het meefeesten, merci voor het heffen van je glas merci voor de atttentie merci dat je er was!
Groetjes
|
|
lien
23-2-2007
|
26-3-2007 9:40:22
Hoi allemaal,
Ik ben blij dat er nog twijfelaars zijn, en blijkbaar zal het toch aan mij zijn om de knoop door te hakken. Ik denk dat alles zal afhangen van de kostprijs van mijn bedanking en de kostprijs van de foto's. Aangezien wij al getrouwd zijn en onze fotoreportage al gedaan hebben, komt het misschien goedkoper uit dan de foto's tegen de avond te laten leveren... @ Mieke: qua bedanking zijn we er nog niet helemaal uit, maar we denken er aan om een marokkaanse 'sabat' (zo'n marokkaans schoentje) ofwel zo'n marokkaanse theepot in t mini te geven of een mini-tajine (jawel, bestaat!)met dan natuurlijk ook een zakje bruidssuikers er aan of een ander iets. (mijn Man is namelijk marokkaans, het is dus eens een origineel ideetje dat nog niet veel mensen gekregen zullen hebben). We dachten om onze sabatten zelf te maken, maar onze experimenten zijn tot nog toe niet goed gelukt;)
Andere leuke ideetjes blijven nog altijd welkom!!
Groetjes, Lien
|
|
Véronique
16-6-2007
|
26-3-2007 14:49:29
Hallo Lien,
Wij gaan aan onze gasten een pakje geven met een digitaal bedrukte pen onze foto en huwelijksdatum en post-its met hetzelfde. (mijn vriend werkt voor de promotionele afdeling van Bic, dus we laten het daar maken)
We gaan daarna ook nog een bedankingskaartje sturen met voor iedereen een persoonlijk tekstje erop.
Groetjes, Véro 16/6/2007 http://veroenbilly.trouwen.com
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|