Nu Online
Momenteel zijn er 40 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

VTM programma

  23-3-2007 14:38:27
Hallo lieve bruidjes,

een tijdje geleden heb ik mij ingeschreven voor een nieuw programma op vtm over trouwen. Nu ben ik bij de laatste 12 en wil heel graag weten of er iemand van jullie ook heeft meegedaan en meer informatie heeft over dit programma. Voorlopig weet ik eigenlijk nog niet veel en ik moet een deel van de organisatie van mijn huwelijk uit handen geven aan 8 personen uit mijn omgeving. Nu vrees ik dat ik mijn eigen ding niet meer zal kunnen doen en dat het in feite een beetje een teleurstelling zal worden. Alle voorbereidingen moeten dan ook gebeuren op een heel korte tijd. Help, is er iemand die van meer weet of mij goede raad kan geven. Dank je wel !

Shalini
20-8-2008
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 1232


Lies
7-7-2007
 Meld misbruik23-3-2007 14:50:52

Hallo,

Ik ken het programma niet, maar het klinkt als een programma dat onlangs op Vitaya (of VijfTV) is geweest. Daar moesten koppels (uit Amerika) de organisatie van hun bruiloft toevertrouwen aan familie en vrienden. Die gingen dan trouwkleed, bloemen, locatie, eten, taart ... kiezen. Ze kregen daar ook een budget voor én een weddingplanner.

Het zag er echt heel leuk uit, maar ik zou het niet doen als je zelf een heel strikt beeld hebt van wat je zoal zeker wil op je huwelijk. Maar voor wie open staat voor creatieve inbreng en zijn 'naasten' vertrouwt (amai, klinkt zwaar) kan dit een hele mooie kans zijn, denk ik.

Hopelijk ben je hier iets mee!

Groetjes
Lies



Wendy
5-5-2007
 Meld misbruik23-3-2007 14:59:35

Klinkt inderdaad exact zoals het programma "in goede en kwade dagen" op Vitaya. (http://www.vitaya.be/VitayaAflevering.aspx?AID=13091&am... ) Zoals Lies zegt denk ik dat dit ook alleen maar leuk is voor mensen die open staan voor iets origineels en geen vast beeld hebben van hoe hun droomdag er concreet uit moet zien. Als het inderdaad hetzelfde format is, zou het mij vooral storen dat je als bruid zelfs je eigen trouwjurk niet mag uitkiezen, die kiezen anderen dan ook voor jou. Ik zou mij ook veel te zenuwachtig maken, omdat je niet weet wat je mag verwachten en ikzelf nogal perfectionistisch ben. Maar als ik jou was, zou ik zeker voldoende informeren naar wat het juist inhoudt, en ik zou het alleen doen als je er echt 100% achterstaat.
Hou ons op de hoogte he!

groetjes,

Wendy
5.5.07



jessy
22-9-2007
 Meld misbruik23-3-2007 14:59:53

ik vind ook dat het wat op het programma van op vitaya lijkt .
is momenteel nog op vitaya (maandagmiddag)



jessy
22-9-2007
 Meld misbruik23-3-2007 15:00:11

ik vind ook dat het wat op het programma van op vitaya lijkt .
is momenteel nog op vitaya (maandagmiddag)



Sissi
26-5-2007
 Meld misbruik23-3-2007 15:03:31

Hey,

Het klinkt inderdaad een beetje (zoals Lies reeds zei) op 'In goede en kwade dagen,' op Vitaya.
Dat programma is nog steeds lopende.

Familie en vrienden van het koppel (die jij aanduidt) moeten op één week tijd het feest organiseren met een budget van 4000 e en ze mogen die week geen contact hebben met het koppel.
Alles wordt dus door dat team beslist samen met een weddingplanner.

Meestal zijn dat heel mooie bruiloften die je zelf moeilijk in elkaar kan steken (denk ik) met zo'n budget maar het is inderdaad gevaarlijk als je zelf een bepaald beeld hebt van je bruiloft (en vooral ook van je jurk).
Het is namelijk een heel krap budget en soms wordt er dan bvb. bespaard door het huwelijk op een ongewone dag te zetten of door het aantal gasten te beperken.

't Is natuurlijk niet zeker dat het hier om hetzelfde programma gaat, maar kan je daarvoor eens niet informeren bij VTM zelf?
Het gaat hier tenslotte wel om een trouw en dat doe je niet elke dag.

Groetjes, Sissi


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...