Nu Online
Momenteel zijn er 152 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Bedankingen na het feest

  23-3-2007 11:26:21
Beste bruidjes en bruidegoms,
Wij lezen en horen regelmatig dat het de gewoonte is om na het feest een bedanking aan de mensen te geven.
1) Doen jullie dit ook en wat geven jullie zoal? 2) Op welke plaatsen kan je horen voor bijv. bedanksnoepjes in blik of ... Kan je hiervoor terecht bij een winkel voor suikerbonen voor geboortes?
3) Geef je een bedanking per koppel of geef je aan iedere persoon een bedanking?
Ik kijk uit naar jullie reacties!
Groetjes
Ilse

I
24-3-2007
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 1744


Veerle
12-5-2007
 Meld misbruik23-3-2007 11:36:44

Dag Ilse,
dat moet inderdaad niet veel zijn. wij geven een doosje met suikerhartjes. zo van die snoepjes. kan evengoed een kaarsje zijn met jullie foto. was ook even in mijn gedachten. doosjes vind je goedkoop in de ava. de snoep heb ik gevonden in de macro (3€per kg). kaarsjes was ook niet zo duur.
En wij geven een doosje per koppel. per uitgenodiging dus eigenlijk.



evelien
29-6-2007
 Meld misbruik23-3-2007 12:05:18

hey,

wij geven voor zowel de mannen als de vrouwen iets.
De vrouwen krijgen een proefbuisje gevuld met badzout
en de mannen een proefbuisje gevuld met crémejenever.
En daarop staan onze namen en onze trouwdatum gegraveerd.

http://www.arnoldusmand.be

hele vriendelijke bediening en hele mooie dingen.

Das wel in west-vlaanderen; kweet nie van waar je bent.
Ze verkopen zo'n dingen ook meestal in winkels waar ze doopsuiker enzo hebben.



Selma
8-9-2007
 Meld misbruik23-3-2007 14:57:46

Wij geven glazen potjes (ikea) waar we zelf onze namen, bedankt en de datum opgeschreven hebben met een reliefpen. In het potje doen we snoepjes die we nog moeten kopen. Maar ik lees dat bij de Macro snoepjes te vinden zijn voor weinig geld. Moeten we daar maar eens gaan spotten.

Groetjes



Franciska
28-7-2007
 Meld misbruik23-3-2007 16:17:18

Wij gaan dit niet doen. In onze omgeving gebeurt dat ook niet zoveel. En alhoewel het in de meeste gevallen niet veel hoeft te kosten, vind ik het een overbodige kost.
Wij gaan wel achteraf gepersonaliseerde bedankingskaartjes met een foto sturen.



katrijn
11-8-2007
 Meld misbruik25-3-2007 22:26:31

Wij geven merci - chocolaatjes met de tekst:

Merci voor het meefeesten
merdi voor het heffen van je glas
merci voor de attentie
merci dat jij er was!

De mensen eten de chocola later op en hebbben geen "prulletjes" waar naderhand toch niet meer naar gekeken wordt.

Groetjes


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...