Nu Online
Momenteel zijn er 123 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

verzonden berichten

22-3-2007 15:46:21
Heeft iemand enig idee hoe ik kan zien op welke categorien ik gereageerd heb? Ik vind het namelijk wel leuk om te zien wat de reacties zijn, maar vaak weet ik niet meer op welk bericht ik gereageerd heb.

Groetjes Selma

Selma
8-9-2007
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 269

Vân
7-7-2007
 Meld misbruik22-3-2007 17:35:46

Hey Selma,

Ik denk dat je dat niet kan zien. Enkel als je een nieuw bericht post dan krijg je via je opgegeven e-mail adres wel elke keer een bericht wanneer iemand op jouw bericht heeft gereageerd.

Groetjes,

Vân en Michel
07/07/07

Selma
8-9-2007
 Meld misbruik22-3-2007 18:20:49

Ja, dat is als ik een onderwerp aangeef, maar niet als ik reageer op het thema van een ander. Das wel jammer.

freddy

Meld misbruik23-3-2007 8:17:06

Selma,

Tenzij ik mij vergis staat er bij je aankondiging
verzonden
uiterst rechts " andere".

Mijn reactie komt dus automatisch met je vraag in de rubriek " andere ".

Als ik je vraag en mijn reactie ( en deze van de andere ) wil terugvinden hoef ik enkel maar te zoeken in de rubriek andere.

Hopelijk ben ik duidelijk genoeg geweest

Freddy

Selma
8-9-2007
 Meld misbruik23-3-2007 10:51:17

Freddy,

Duidelijk antwoord, maar niet wat ik bedoel. Ik bedoel dat ik reageer op het bericht van anderen. Daarna zou ik graag nog eens teruglezen hoe anderen hierop reageren. Dit betekent echter dat ik alle berichten waar ik op reageer op moet schrijven. En uiteraard is dat geen doen.
Snappie???

freddy

Meld misbruik24-3-2007 14:57:47

Hey Selma,

Ik snap het. Heb (zoals waarschijnlijk vele anderen) hetzelfde probleem. Ook NU ben ik toevallig op je berichtje gevallen.Ik vermoed dat het niet anders kan dan dat je ergens opschrijft datum en categorie
waarin je een reactie hebt geplaatst.
Iemand anders een suggestie ?

Groetjes

Freddy

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...