Nu Online
Momenteel zijn er 178 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

10 Maart was een prachtige dag (verslag)

  22-3-2007 15:26:40
hey medebruidjes

ik ben ondertussen bijna 2 weken getrouwd.twas echt de mooiste dag van mijn leven.
het was mooi weer die dag en alles is verlopen zoals het geplant was.
smorgens rond half 10 kwam de bruidegom aan bij me.
rond half 11 naar het gemeentehuis voor het ja woord te geven.
dan foto's laten nemen van de fotograaf.
waren echt heel mooie bij.
zijn afkomstig van deinze en zijn naar de brielmeersen geweest,tis daar echt heel mooi voor foto's.dan rond een uur of twee zijn we thuis broodjes komen eten.en erna zijn we bij mijn meme in het ziekenhuis geweest,want toen op dat moment lag ze daar en kon dus niet aanwezig zijn.maar voor haar toch te tonen hoe gelukkig we zijn,gingen we even op bezoek,ze was heel blij en hadden veel belangstelling.
rond een uur of 5 waren we in onze feestzaal,we waren iets te vroeg maar dat was geen enkel probleem.ik kan iedereen salons roskam in merelbeke aanmoedigen.twas daar echt heeel heel goed in orde,ondertussen de factuur gekregen en we verschoten ervan dat het maar zoveel was.
echt een aanrader voor een niet te duur avondfeest.
onze dj was PARTYSOUND,wel degene die er negatief over zijn,twas echt dik in orde.de dansvloer heeft geen moment leeg gestaan.zijn binnen gekomen op het liedje van safri duo en dat was een schot in de roos.
rond 4uur in de ochtend was het feest voorbij en gingen de laatste huiswaarts.
als hotel hadden we gekozen voor de VALCK in DRONGEN.
dit was de enige afknapper van ons huwelijk.
zo een slecht hotel.
we hadden een suite,en er was niet eens verwarming.twas ijskoud op de kamer.
smorgens wouden we samen met vrienden ontbijten maar omdat er enkel tafels van 2 en 4 waren vroegen we nog een tafeltje bij te zetten.
de serveertser deed tegen haar goesting de tafels bijeen.
het ontbijtbuufet was ook niet denderend. de koffie was zeer slecht,croissants en koeken waren nog geen handpalm groot,en eitjes waren veel te lang gekookt.
we hebben ondertussen een klachtmail gestuurt.
maar ondanks dit is het een dag om nooit te vergeten.

als je iets wil weten laat het me weten

rudy_patricia@hotmail.com

dikke kus

patricia
10-3-2007
Meld misbruik



Reacties: 2 | Gelezen: 981


lien
23-2-2007
 Meld misbruik23-3-2007 9:56:33

Hallo Patricia,

Alvast proficiat met jullie huwelijk! Blij dat het een onvergetelijke dag geworden is, en dat hotel? Dat neem je er maar bij. Er zijn positieve herinneringen genoeg he;)
Ikzelf ben vandaag net een maandje getrouwd!! t Gaat toch allemaal veel te snel voorbij he... Gelukkig heb ik nog mijn groot huwelijksfeest om naar uit te kijken in de zomer op 25 augustus!!

Groetjes,
Lien



Katrin
10-3-2007
 Meld misbruik27-3-2007 17:22:16

Hallo,

Wij zijn zaterdag 10 maart ook getrouwd en vonden het ook een superdag!!!!
We hebben er echt van genoten en onze huwelijksreis zit er nu ook net op!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info