Nu Online
Momenteel zijn er 199 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

mijn gevoel

  22-3-2007 11:38:47
Hey bruidjes,
Dit wilde ik toch eventjes vragen.
Ik en men ventje huwen op zaterdag 14 april 2007.
Dus vanaf vandaag nog 23 dagen.
Nu heb ik het gevoel dat ik nog zoveel moet doen,alhoewel alles al gereed is behalve nog een paar kleinigheden.
Maar ik vind dat die kleinigheden nog zoveel is.
Nog eens naar de zaal om juist te laten weten met hoeveel mensen er komen.
De dj moet nog gebeld worden een week voor ons huwelijk om te laten weten,welk liedje we gebruiken voor onze openingsdans.
Nog snoep gaan halen voor nog één tafel dat we moeten doen voor de tafelbenaming.
Nu het zijn kleine dingen maar voor mij toont dit echt nog veel.
Zijn er nog bruidjes hier die er zo over denken?
Hopelijk ben ik niet alleen.
Dat maar vlug onze dag is dat we er niet meer moeten aan denken.Ik verlang al enorm.

Groetjes van Skally

pascale
14-4-2007
Meld misbruik



Reacties: 2 | Gelezen: 831


Heidi
9-9-2006
 Meld misbruik22-3-2007 11:59:15

Hey Skally,

Je bent zeker niet alleen. Als ik hoor wat jij nog maar moet doen, dan is dat een kleinigheidje in vergelijking met wat wij nog moesten doen, drie weken voor onze trouw. Wij waren nog volop bezig met het afwerken van onze themabladeren voor op de tafel, onze bedankjes (fotokader met foto van thema in), het maken van de naamkaartjes voor op de tafel, ... . Ook ik had toen het gevoel dat er nog zoveel moest gebeuren en dat we het nooit tijdig zouden klaarkrijgen.

Al bij al is alles vlot verlopen en hadden we zelfs nog tijd over. Zo veel was het dus uiteindelijk toch niet meer.

Ik zou zeggen, maak je niet al te veel zorgen. alles komt wel orde! En vooral, geniet volop van je dag!

Heidi
Getrouwd op 09-09-06



Stephanie
21-4-2007
 Meld misbruik22-3-2007 12:33:00

Hey Pascale,
wij trouwen binnen 30d (21/04 dus)maar moeten nog heel wat meer doen! maar ik word er ook ongelofelijk zenuwachtig van als ik er aan denk... zal blij zijn als de dag er is en alles mooi in zijn plooitjes valt!!

groetjes,
veel succes en hopelijk niet te veel stress meer voor de laatste 3 weekjes...
stephanie


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...