Terug naar overzicht
Wij zijn daar onlangs ook gaan kijken voor een feest en hebben een offerte aangevraagd.Ik ben benieuwd...Ik heb al een paar reactie's gehoord. En die zijn héél uiteenlopend, van héél goed tot slecht.'t feit is wel dat het sinds eind vorige zomer pas nieuwe eigenaars zijn en de meeste meningen die ik gehoord heb zijn van bij de oude eigenaars.Ik heb echter wel reeds 1 zéér positieve reactie gekregen van iemand die getrouwd is in't eerste weekend dat het de nieuwe eigenaars waren.Wij zijn ook reeds al eens gaan praten met de nieuwe eigenaars en ze komen toch héél goed over naar ons toe.Qua kosten is het denk ik wel vergelijkbaar met andere zalen uit de buurt.Ik ben nog volop aan het vergelijken.Maar onze voorkeur gaat tot nu toe uit naar het hof...Hebben jullie reeds een datum gepland?Van waar zijn jullie juist?
Je mag trouwens vrijblijvend de zaal gaan bezichtigen en dan kan je ook een huwelijksmap vragen met prijzen.Daar zitten een paar menukes in aan een vaste prijs plus nog wat uitleg qua drankenforfaits en allerlei...Wij wilden graag iets totaal anders dan een vaste menu van x aantal gangen en dit is allemaal mogelijk voor hun maar ze moesten het wel eens bekijken voor de prijs.