Nu Online
Momenteel zijn er 226 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

all in formule voor drank - doen of niet?

  21-3-2007 13:08:18
we zijn niet zeker of we de all-in formula zouden nemen of niet. Onze families zijn geen grote drinkers ....
waar we onze feest hebben, bieden ze volgende opties aan

- Forfaitformule voor de dranken voor het avondfeest
Hierbij kan uit de rubriek "Dranken voor het avondfeest" vrij en onbeperkt besteld worden, aan een vaste prijs van EUR 9.80
Deze formule gaat in na de maaltijd (± 22u30) en eindigt om 03u00.
Nadien worden de consumpties verrekend aan tarief prijslijst

- All-in formule
Deze formule omvat witte en rode wijn tijdens de maaltijd, koffie erna en alle dranken tijdens het avondfeest tot 03u00 aan een vaste prijs van EUR 19.70

wat doen jullie?

bedankt voor jullie ideeën
groetjes,
sigrid

Sigrid
14-9-2006
Meld misbruik



Reacties: 10 | Gelezen: 967


Sofie
26-5-2007
 Meld misbruik21-3-2007 13:22:08

Dag Sigrid,

Bij ons hebben de mensen van de zaal zelf afgeraden om een forfait te betalen tijdens het eten. Veel mensen drinken maar 1 glaasje witte en/of rode wijn,dus is het daar beter om per fles te werken. Ook voor degenen die dan liever cola of bier drinken tijdens het eten.
De forfait nà het eten is wel iets interessant!

Groeten,
Sofie



Bart

 Meld misbruik21-3-2007 13:34:39

dat hangt vooral af van je genodigden ... zijn het drinkers ??



Kirsten
9-6-2007
 Meld misbruik21-3-2007 13:41:05

Hey,

Wij nemen een forfaitprijs voor de hele avond. D.w.z. het aperitief, drank tijdens het eten en drank tijdens het dansfeest (geen einduur). Wij hebben dat gedaan omdat:
1) Zo weet je op voorhand hoeveel alles gaat kosten:
2) Onze familie zijn ook geen grote drinkers, maar vrienden en collega's wel;
3) Mijn vriend zijn ouders betalen zijn genodigden en mijn ouders betalen mijn genodigden. Zo kunnen we gemakkelijk een prijs per persoon berekenen.

Bij ons zit daar ook de huur van de zaal bij in en de garçons die de drank bedienen.

Groetjes,
Kirsten
09/06/2007
www.kirstenchristoph.bruiloftsite.nl



Véronique
16-6-2007
 Meld misbruik21-3-2007 13:51:56

Hallo Sigrid,

Bij ons zit de prijs van de drank in ons menu inbegrepen. Dit is makkelijk omdat je dan weet hoeveel je moet betalen.
In deze prijs zit dan alles inbegrepen vanaf de receptie voor het diner tot het einde van het feest - cava, verse fruitsap, frisdrank, wijn, verschillende soorten bier, koffie en thee).

Groetjes,
Véro
16/6/2007



Caroline
15-9-2007
 Meld misbruik21-3-2007 13:53:09

hallo, wij betalen een menu met de dranken erbij. Na het eten nemen wij een forfaitformule van 11,5 daarin zijn alle dranken inbegrepen behalve de sterke dranken (die ook niet verkregen zullen kunnen worden). Anders moesten wij nog eens de obers betalen... heel zeker weet je het natuurlijk ook niet en tegen het einde van het feest zijn er natuurlijk ook minder mensen, maar wij weten graag waar we aan toe zijn... groetjes



Marisa
7-7-2007
 Meld misbruik22-3-2007 9:54:29

wij nemen ook ene forfait, je bent zeker hoeveel je betaalt enzo en ik weet dat we er een paar hebben die veel drinken.



Marie-Thérèse

 Meld misbruik22-3-2007 13:28:28

Ik zou iedereen aanraden om een dranken forfait te nemen zo weet je altijd op voorhand wat je moet betalen. Is het warme zomerdag en er word ongeloofelijk veel gedronken hoef jij je geen kopzorgen te maken over de rekening die je te wachten staat.Je hebt dan ook geen slecht gevoel is het juist wat m'n aanrekend van is dit efectief uit gedronken. Ik weet wel er moet ook vertrouwen zijn maar er komt nog zoveel bij kijken en zou hou je wel je budget beter in het oog en krijg je geen verrassingen. Veel succes. MT



Marie-Thérèse

 Meld misbruik22-3-2007 13:28:52




Ann
10-8-2007
 Meld misbruik22-3-2007 17:49:33

Hallo,

Wij hebben ook zo een forfaitformule. Bij ons drinken ze van 08.00 - 03.00 voor 20 euro en als je dat per uur uitrekent dan valt dit heel goed mee en is het mooi weer, want wij trouwen in de zomer dan drinken de mensen al sowieso meer. Alleen is het nadeel je moet wel ongeveer weten hoeveel personen aanwezig zullen zijn.
Veel succes



Nathalie
5-5-2007
 Meld misbruik24-3-2007 15:11:54

reken het maar eens uit, aan een gemiddelde van 2 euro per consumptie. Je zit snel over je forfait. Vergeet niet dat de mensen hopelijk heel de avond op de dansvloer staan, en daar krijg je dorst van he


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...