Terug naar overzicht
Hallo Evelien,Ik heb onlangs van iemand op het werk gehoord dat het in het Vijverhof in Wevelgem echt niet duur is.Mvg,Wendy
dag EvelienIk denk dat ik die collega van Wendy ben.Wij geven ons feest in het vijverhof. Wel pas volgend jaar, maar er is al veel volzet. Dus maak snel een afspraak als je interesse hebt.Het vijverhof is inderdaad redelijk van prijs, vergeleken met al de andere zalen.Ga er gerust eens langs...groetjespetra
gravenhof in torhout, en zeer vriendelijk. Wij trouwen er in julie en ze doen maar een trouw per avond zodat je het hele feestzalencomplex kan gebruiken
Hallo, Wij hebben redelijk wat zalen in West-Vlaanderen gedaan en prijs/kwaliteit wat vergeleken. ''vijverhof in Wevelgem was 't goedkoopste, daarna kwam de Oesterput te Wevelgem. Wij kozen voor De Visserie in Oostrozebeke... Lag ook goed naar prijs/kwaliteit, maar vooral de lokatie heeft de doorslag gegeven... Vijverhof heeft wel een klein minpuntje... De zaal is langwerpig, daar zijn wij uiteindelijk op afgeknapt, maar het eten is overheerlijk. Mijn zus is er zaterdag nog naar een trouw geweest en het eten en de service is echt goed! groetjes Jotje
hallo, ik ben nog naar een feest geweest in Den Otter in Zedelgem... heel mooie zaal en lekker eten... ik weet wel niet hoe het met de prijzen zit, maar die kan je wel aanvragen...
Hey Evelien,wij geven ons feest in salons st.germain. Ik vind dat de prijs goed meevalt. Je kan kiezen tussen verschillende formules. Ik vind het echt de moeite waard en het zijn echt hele lieve mensen.GroetjesEllen01/09/2007
Hallo ellen, wij trouwen ook in saint germain. van waar zijn jullie ergens? wij trouwen op 21/04/2007, nog maar 30dagjes dus :):)groetjes, stephanie
wij trouwen in de zilveren zwaan in zuienkerke die na veel prijzen te hebben vergeleken één van de goedkoopste is. Gezellige zaal en vriendelijke mevrouw.www.dezilverenzwaan.be groetjes Natacha07-07-07
Dag Evelien,Ik weet niet van welke regio je precies bent in West-Vlaanderen, maar ik trouw in "landhuis Molenhof" te Westouter. Een prachtige locatie en de prijs valt zeer goed mee.groetjesnaamgenoot Evelyn
Heeft iemand al ervaring met Kasteel Tudor in Brugge?Groeten,Melissa m_calleeuw@hotmail.com