Nu Online
Momenteel zijn er 136 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

budget trouw

20-3-2007 20:30:38
hey,

Ik ben net begonnen met het organiseren van ons trouwfeest. We trouwen in juni 2008. En ik wilde al eens een budget opstellen, maar ik heb er eigelijk geen idee van hoeveel dit allemaal kost. Bijvoorbeeld, kerk, gemeentehuis, feestzaal. Wij hadden voor onszelf als budget 5000 euro opgelegd. Is dit realistisch of gaan we daar niet ver mee komen? We willen een diner houden voor de naaste familie (ong 30 man) en 's avonds een fuif voor de rest, zo'n 140 man. Zou dat lukken met ons budget want ik begin al te stressen met al die prijzen die ik hier op de site lees.

groetjes,

valerie

valerie
7-6-2008
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 243

Wendy
22-6-2007
 Meld misbruik20-3-2007 20:46:17

hallo,

wij zitten al aan ongeveer 3200 euro... en daar is het feest (het eten en het drinken) nog niet bijgeteld...

groetjes
wendy
22-06-2007

Jennifer
15-9-2007
 Meld misbruik21-3-2007 11:16:53

hey,
wij zitten al aan 15000 euro...en daar zitten in:
- het gemeentehuis
- de kapel
- de fotograaf
- de DJ
- de feestzaal en het eten + drank
- mijn trouwkleed
Daar moet dus nog bijkomen: de uitnodigingen, de bloemen, de ringen, het kostuum van mijn vriend, ...
Het is inderdaad duur. Ik moet er wel bijzeggen dat wij wet en kerk op dezelfde dag doen, en 's avonds een feestmaal met dansfeest in de feestzaal voor 150 mensen.
Maar het blijft duur allemaal, het ergste is dat ze er overal extra bijdoen als ze horen dat het voor een trouwfeest is...schandalig eigenlijk.

Succes,
Jennifer
(15/09/07)

kim
26-4-2008
 Meld misbruik22-3-2007 17:27:47

Oei, onze feestzaal, recepte, avondfeest, enz samen kosten al 11000 euro. Dus in totaal zullen wij een 20000 euro kwijt zijn. Wij wisten wel op voorhand dat we dit konden uitgeven aangezien wij veel steun krijgen van onze ouders

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...