Nu Online
Momenteel zijn er 191 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Best Tours Thailand

  20-3-2007 11:28:30
Dag bruidjes, zijn er onder jullie die met Best Tours naar Thailand gaan ? Welke rondreis hebben jullie gekozen ? Wij zouden de Musts van Thailand doen en daarna nog een paar dagen relaxen op het eiland Koh Samui. Als er nog zijn die voor deze rondrit of voor het eiland gekozen hebben, welk hotel hebben jullie genomen ? En weet er iemand of het mogelijk is om het strandverblijf te verlengen ? In de rondreis is dit 3 dagen, maar ik vind dit net iets te kort.


Groetjes en alvast bedankt voor de reacties !

Katleen

Katleen
23-12-2006
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 889


Dolores
4-5-2007
 Meld misbruik20-3-2007 12:37:33

Dag Katleen,

wij doen ook de musts vertrek 17 mei. We doen onze strandverlenging in Phuket maar we hebben nog een extra strandvakantie geboekt van 6 dagen in Krabi. Je kan dit zonder problemen verlengen maar dan komen er wel extra dossierkosten bij. Niet zo veel hoor. In totaal zijn wij dan 22 dagen op reis.

Groeten
Dolores
04/05/07



Isabel
1-9-2007
 Meld misbruik20-3-2007 13:16:57

Dolores,

Wij hadden ook gevraagd om de reis te verlengen met ongeveer 1 week, maar het reisbureau deed precies of het verschrikkelijk duur wordt dan. Omdat je dan niet meer voor een a la carte programma kiest. Ik weet dat het een indiscrete vraag is, maar hoeveel betalen jullie voor die 6 dagen Krabi? Als je dit niet wil zeggen, geen probleem hoor. Wij verblijven voor de laatste 3 dagen ook al in Krabi. Dus voor ons zou het ideaal zijn om daar nog 6 dagen te kunnen blijven... :-)

Alvast bedankt!
Isabel
01/09/07



Kirsten
9-6-2007
 Meld misbruik20-3-2007 13:35:17

Hey,

Wij gaan ook met BestTours naar Thailand en hebben gekozen voor de rondreis 'Aards Paradijs'. Die duurt zo'n 10 dagen en dan is er nog een 5-tal dagen strandvakantie aan gekoppeld. We hebben gekozen om die door te brengen op Koh Samui in het Kandaburi resort & spa.
Ik denk wel dat je je strandvakantie nog kan verlengen, maar daarover kan je je best in het reisbureau eens informeren.

Groetjes,

Kirsten
09/06/2007
www.kirstenchristoph.bruiloftsite.nl



Lies
7-7-2007
 Meld misbruik20-3-2007 15:24:55

Hallo,

Ook wij gaan met Best Tours naar Thailand. Eerst een paar dagen Bangkok en daarna naar Phuket. Je kan je reis helemaal 'a la carte' samenstellen, dus ja, je kan je verblijf verlengen. Bij ons op het reisbureau zeiden ze dat het zelfs jammer was dat we niet langer bleven, aangezien de grootste kost de vlucht is en niet de overnachtingen. Wij verblijven in het Radisson in Bangkok en in het Evason Phuket.

Groetjes
Lies
070707



Véronique
16-6-2007
 Meld misbruik20-3-2007 16:10:33

Hallo Katleen,

Wij hebben gekozen voor de Classic Collection met verblijf op Koh Samui.
We hebben dit wel à la carte laten samenstellen omdat Koh Samui niet in deze rondreis inbegrepen was (in de rondreis waren 3 dagen Phuket inbegrepen). Maar dat is geen enkel probleem. Onze rondreis duurt 2 weken en we blijven 8 dagen op Koh Samui. We hebben voor de Bandara Spa & Beach resort gekozen. (we waren aan het twijfelen tussen dit hotel en de Central Samui Beach resort - hier zijn mijn ouders al geweest en is heel goed - maar we hebben voor de Bandara gekozen omdat je daar voor de huwelijksreis een upgrade krijgt van kamer.)

Welk hotel hebben jullie gekozen?

Groetjes,
Véro
16/6/2007



Dolores
4-5-2007
 Meld misbruik20-3-2007 20:33:55

Dag Katleen,

ik heb onze bestelbon er nog eens bijgenomen.
Voor 7d, 6n in half pension The Tubkaak Resort te Krabi betalen wij 415 euro/pp extra (je kan ook een goedkoper hotel nemen met enkel ontbijt), binnenvlucht 31euro/pp en toeslag dossierkosten 40euro/pp. Die zouden wij zowieso moeten betalen aangezien wij een ander hotel hebben genomen in Phuket.
Wij hebben ook verlengd omdat inderdaad de vlucht het duurste is.
Ik vond deze meerprijs zeker niet overdreven veel, wetende dat het een heel mooi hotel is en half pension.
Als je zeker bent dat je deze reis wil boeken zou ik niet te lang meer wachten want bij boeking voor 01/04 ontvang je een vroegboekkorting. Bij ons was dat +/- 85euro samen.
Allé, laat ons nog iets weten hé. Eventueel in een nieuwe topic want het forum is hier wel heel populair.

Groeten
Dolores
04/05/07


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...