Nu Online
Momenteel zijn er 157 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

tafelthema aan Els met idee liefde is..

  20-3-2007 10:08:00
Aan Els die enkele berichten voorheen reageerde over thema tafel. Heb ook die prentjes van liefde is.. in ons misboekje verwerkt. Mss wel leuk voor ook thema aan tafel, maar heb geen idee hoe je dit aanpakt? Kan je me helpen?

Mieke
22/09/2007

Mieke
22-9-2007
Meld misbruik



Reacties: 8 | Gelezen: 1374


Veroniek

 Meld misbruik20-3-2007 11:13:23

Hoi Mieke

Nu stel ik me de vraag hoe je dit verwerkt hebt in je misboekje?

Als tafelthema is het niet zo moeilijk denk ik...
Aan de gasten wordt het tekstje dat onder de afbeelding staat of de afbeelding zelf gegeven en aan hun tafel staat de volledige figuur (afbeelding + tekst).
Of je geeft aan de gasten de volledige figuur (afbeelding + tekst) en gaan op zoek naar de tafel waar de figuur staat...

Ik zou die afbeelding dan wat groter laten kopiëren en op stevig papier zetten.

Vind dit ook héél tof, maar weet niet hoe ik dit als rode draad door onze dag kan weven.

Groetjes
Veroniek
20 07 2007



Mieke
22-9-2007
 Meld misbruik20-3-2007 13:02:03

Hoi Veroniek,
Heb bijvoorbeeld bij vergevingsmoment onder de tekst een afbeelding van liefde is... vergeven en vergeten. Bij huwelijksinzegening: liefde is... de grote vraag. Echt heel leuk. Gewoon afbeelding gezocht passend bij teksten boekje en dan de vraag liefde is... aangevuld met passend zinnetje. Heb ook bij iemand in boekje gezien en was echt leuk.
Groetjes



Isabel
11-8-2007
 Meld misbruik20-3-2007 13:58:01

Hallo,

wij werken ook met dat thema. Bij ons zitten de prentjes verwerkt bij onze uitnodiging, flap misboekje, menu's, tafelindeling...
Ik vond het ook een heel leuk thema.

Groetjes,
Isabel
110807



Peggy
23-6-2007
 Meld misbruik20-3-2007 14:08:11

Aan Isabel;

Kan je eens vetrellen hoe je dat concreet gedaan hebt dat verwerken in al die onderdelen?

Peggy
23/06/07
http://www.pieterenpeggy.bruiloftsite.nl



Veroniek

 Meld misbruik20-3-2007 15:44:21

Hoi

Hier ben ik weer, ben het item ook goed aan het volgen ;o)

Ik zou ook graag een uitleg willen hoe je dat precies aanpakt. Ik heb op internet ook al gezien dat wegwerpcameraatjes op tafel gezet worden en dat er een flap gemaakt wordt met die tekeningen erop.

Mieke je mag anders je misboekje eens doormailen naar me, als je dat ziet zitten natuurlijk! vserraes at hotmail.com

DANK U!

Groetjes
Veroniek
20 07 2007



els
14-7-2007
 Meld misbruik20-3-2007 16:14:23

hey Mieke,

Wij hebben voor de daggasten plaatjes zitten zoeken die iets met hun te maken hebben (zoals bv mijn schoonbroer, zijn hobby is vissen en op het plaatje staat: ...het niet erg vinden als de vis niet bijt), was wel ff zoekwerk.
Ik heb ze gewoon gekopieerd (van de scheurkalender) op speciaal rood papier en dit dan gelamineerd. Vanboven hebben we er wel de naam van de persoon die er moet zitten bijgeschreven (type: kaligrafie).
Dit gaan we dan op zo een fotocliphouder zetten.

De avondgasten krijgen een tafel waar ze moeten aan gaan zitten, dus daar mogen ze zelf kiezen op welke stoel.
Bij hun nemen we gewoon de andere teksten en prenten die we toepasselijk vinden en die gaan we vergroten.
We hebben van isemobollen, boompjes gemaakt en rond de stam gaan we deze dan zetten (dubbel dus), als je begrijpt wat ik bedoel.
Misschien laten we het op dezelfde grootte en steken we ze met een stokje in t zand.
Dit van de avondgasten moet ik eerst nog eens zien als het af is, dus dit kan ook nog iets veranderen als t niet zo mooi is.

Ik hoop dat je t zo een beetje snapt.

Groetjes, els
14/07/2007



bieke
18-5-2007
 Meld misbruik21-3-2007 10:47:05

hela allemaal,

door dit allemaal hier te lezen vond ik het ook wel een leuk idee om dit thema te gaan gebruiken voor ons gastenboek. Heb de kalender gisteren gehaald (50% korting nu) en denk dat we dit als gastenboek gaan gebruiken. We halen alle blaadjes eruit tot op onze trouwdag en maken een inleidend tekstje dat iedereen een blaadje mag kiezen dat hij leuk vind en zijn wensen daarop schrijft. Zo hebben we de rest van t jaar nog telkens iets leuks te lezen als die dag eraan komt. Nadien wil ik de blaadjes mee bewaren in het album dat we maken met de foto's van het avondfeest (wegwerptoestelletjes).
Weet nog niet hoe ik t helemaal ga doen, dus ideetjes om dit uit te werken zijn welkom!

groetjes
Bieke
180507



Ann
30-9-2007
 Meld misbruik26-3-2007 17:25:36

Hey Bieke!

Ik zou ook graag met het thema 'Liefde is...' werken. Heb me echter al rot gezocht achter zo'n kalender. Overal waar ik geweest ben, zeggen ze dat ze die niet hebben (enkel rond eindejaar). Kan jij mij zeggen waar je de jouwe gekocht hebt?

Alvast bedankt!!!

groetjes Ann


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...