Terug naar overzicht
Dag Katrien,Als videograaf had ik een huwelijkvideoreportage te Meerhout. Saelen uit Balen verzorgde het buffet. Ik kan je verzekeren het was super . Niet twijfelen !SuccesFreddy
Hallo Katrien,Wij hebben ons trouwfeest ook in het Mollenhof in Poederlee gegeven en wij hadden een luxe BBQ verzorgd door traiteur 'Pieter en Petra' uit Westerlo http://www.slagerij-pieter.be/ Het was echt fantastisch en niet duur. Wij hebben 22 euro per persoon betaald en dessertbuffet was inbegrepen. We hebben heel veel complimentjes gekregen van de mensen dus een echte aanrader mag je wel zeggen. Voor foto's van ons feest kan je ook kijken op deze site. Als je nog meer info wil ivm indeling van de zaal of versiering of aankleding (wat bij ons toch ook ni simpel was en veel werk was) mag je altijd contact met mij opnemen hoor.Wij waren trouwens ook heel erg tevreden over de zaal. De drank + zaalhuur was uiteindelijk +-1000 euro voor 185 personen, dus dat is ook niet veel he. (traiteur was +- 4000 euro, wijn inbegrepen)groetjes en veel succesJasmijn
Was ik nog vergeten. Voor ev info : Mijn e-mail: jasmijndaans@hotmail.com
Hey iedereen,bedankt voor de reacties. Mijn vriend en ik hebben contact genomen met de verschillende traiteurs die jullie aangeraden hebben en we hebben traiteur Saelen uit Balen vastliggen. Voor 25,5 euro per persoon hebben we een heel uitgebreid koud buffet, een uitgebreid warm buffet en een dessertenbuffet. In de prijs zit ook tafellinnen, kaarsen, borden, bestek, bediening, opkuis,... Aan de reacties van andere mensen te horen, maakt deze traiteur je feest echt af en dat willen we natuurlijk.Nog eens bedankt allemaal!Groetjes Katrien