Nu Online
Momenteel zijn er 80 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Traiteur

19-3-2007 17:11:14
Hallo iedereen,

mijn vriend en ik trouwen op 18 augustus in 't Mollenhof in Poederlee. Wij mogen zelf voor een traiteur zorgen en hier gaat mijn vraag over. Momenteel gaat onze voorkeur uit naar 't Paradijs in Vlimmeren of Saelen in Balen. Heeft iemand hier ervaring mee? We willen een feest in buffetvorm, waar de mensen kunnen eten zoveel en wanneer ze willen, maar ze niet heel de avond aan tafel moeten zitten.
Kunnen jullie mij helpen?
Als je andere goede traiteurs weet die niet te ver uit de buurt van de feestzaal liggen, mag je dat altijd zeggen.
Alle suggesties zijn welkom!

Groetjes Katrien

Katrien
18-8-2007
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 1709

freddy

Meld misbruik19-3-2007 23:22:27

Dag Katrien,

Als videograaf had ik een huwelijkvideoreportage te Meerhout. Saelen uit Balen verzorgde het buffet. Ik kan je verzekeren het was super . Niet twijfelen !

Succes

Freddy

Jasmijn
3-6-2006
 Meld misbruik20-3-2007 8:44:06

Hallo Katrien,

Wij hebben ons trouwfeest ook in het Mollenhof in Poederlee gegeven en wij hadden een luxe BBQ verzorgd door traiteur 'Pieter en Petra' uit Westerlo http://www.slagerij-pieter.be/

Het was echt fantastisch en niet duur. Wij hebben 22 euro per persoon betaald en dessertbuffet was inbegrepen. We hebben heel veel complimentjes gekregen van de mensen dus een echte aanrader mag je wel zeggen. Voor foto's van ons feest kan je ook kijken op deze site. Als je nog meer info wil ivm indeling van de zaal of versiering of aankleding (wat bij ons toch ook ni simpel was en veel werk was) mag je altijd contact met mij opnemen hoor.
Wij waren trouwens ook heel erg tevreden over de zaal. De drank + zaalhuur was uiteindelijk +-1000 euro voor 185 personen, dus dat is ook niet veel he. (traiteur was +- 4000 euro, wijn inbegrepen)

groetjes en veel succes

Jasmijn

Jasmijn
3-6-2006
 Meld misbruik20-3-2007 8:47:26

Was ik nog vergeten. Voor ev info : Mijn e-mail: jasmijndaans@hotmail.com

Katrien
18-8-2007
 Meld misbruik22-3-2007 11:40:11

Hey iedereen,

bedankt voor de reacties. Mijn vriend en ik hebben contact genomen met de verschillende traiteurs die jullie aangeraden hebben en we hebben traiteur Saelen uit Balen vastliggen. Voor 25,5 euro per persoon hebben we een heel uitgebreid koud buffet, een uitgebreid warm buffet en een dessertenbuffet. In de prijs zit ook tafellinnen, kaarsen, borden, bestek, bediening, opkuis,... Aan de reacties van andere mensen te horen, maakt deze traiteur je feest echt af en dat willen we natuurlijk.
Nog eens bedankt allemaal!

Groetjes Katrien

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...