Terug naar overzicht
Dag Sophie,Wij wilden ook eerst Jan nemen, maar hij was bezet voor onze trouwdag. Nu hadden we daarna wel een afspraak met een andere fotograaf die supermooie foto's en albums als voorbeelden had, maar die ons ook niet echt enthousiast ontving. Ik voelde mij daar niet goed bij en we zijn erop afgeknapt. Je moet zien hoe jij je erbij voelt, maar als je niet echt enthousiast wordt ontvangen geeft dat een wrang gevoel en is dat reden om aan iemand anders te denken, vind ik. Je moet je er zeker goed bij voelen, anders ga je nooit spontane foto's hebben volgens mij. We hebben uiteindelijk iemand gevonden die ons wel enthousiast ontving en die ook mooie foto's had, zo zie je maar :-)Groetjes en succes,Jennifer(15/09/07)
Hallo,Wij hebben gekozen voor Jan Darthet. WIj zijn wel goed ontvangen. Misschien had hij niet veel tijd het moment dat je geweest bent? Natuurlijk weten we niet hoe het de dag zelf zal zijn. Maar hij heeft toch een goede naam in Brugge, en de foto's die we gezien hebben vond ik wel mooi.Groetjes en laat dan nog ns weten wie je gekozen hebt.Mieke
Hey Sophie, Tine hier... jammer dat je eerste fotograaf bezoek niet zo goed meeviel. Ik zou zeggen ga nog eens bij een (of meer) andere langs vooraleer voor hem te kiezen. Zoals Jennifer zegt is het wel heel belangrijk je goed te voelen bij je fotograaf...wijzelf hebben er drie bezocht...succes!Tineke 140707
Bedankt voor jullie input! Spijtig genoeg was het niet de eerste fotograaf, we hebben er al verschillende bezocht. Greetz Sophie
Kijk zeker ook eens op www.peter937.fotopic.net Goeie service en scherpe prijzen!Groeten
Hallo Sophie,Wij zijn ook afgeknapt op de ontvangst bij fotograaf Jan Darthet. Wij zijn afkomstig uit Aalst en ik had dus speciaal telefonisch een afspraak vastgelegd zodanig dat we dus niet het hele eind naar Brugge zouden rijden voor niets. Toen wij aankwamen was hij er zelfs niet! Vraag me af waarom ik dan eigenlijk een afspraak maakte. Zijn vrouw heeft ons ontvangen en is zeer vlug over alles overgegaan. Ondertussen kwamen er nog klanten binnen in de winkel en moesten wij telkens opnieuw wachten. Van service naar bruidskoppels toe gesproken. Zijn foto's mogen nog zo mooi zijn, deze situatie heeft ons echt ontgoocheld en wij hebben dus zonder aarzelen een andere fotograaf geboekt. uiteindelijk is het met de fotograaf dat het moet klikken want dat speelt ook een rol in het verwezenlijken van een mooie fotoreportage. Wij hebben Jan Darthet zelfs niet ontmoet en dienden zomaar te beslissen of we hem zouden boeken of niet. Dus ook voor ons een tegenvaller bij Darthet.Groetjes,Joke07/07/2007