Terug naar overzicht
Hey Skally,Ik ben er ook nog niet uit wat we zullen geven. We dachten misschien aan bioscooptickets te geven.Champagne doen we niet aangezien we als aandenken voor iedereen een klein flesje wijn meegeven (waar eveneens ons menu op gedrukt is)
Ik ben zelf al eens getuige geweest en ik vond de "eer het mogen zijn" genoeg. De week erop heb ik een bedankingskaartje gehad en dat vond ik leuk en voldoende.
Wij geven ook niets speciaals aan onze getuigen. Dat hoeft ook niet vind ik. De eer is al genoeg.Vorig jaar is mijn vriend getuige geweest, die heeft daar ook niets voor gekregen en verwachtte dat ook niet.
Hi Pascale,Wij willen onze getuigen ook een klein aandenken geven om hen te bedanken voor hun steun. Ik weet ook alleen nog niet direct wat we kunnen geven. Ik dacht er misschien aan om een mooie foto te geven. We trouwen zaterdag al voor de wet en gaan daarna met de mensen van de suite eten. Dus dan ga ik zien dat we een mooie foto kunnen trekken van ons met mijn getuige en haar man en dan van ons met de getuige van mijn vriend en zijn vrouw. En dan kunnen we een mooie kader geven met de foto erin. We hebben dan ook nog tijd zat want ons huwelijksfeest is pas 16/6.Ik weet dat we hen daar wel plezier mee zullen doen.Wat misschien ook wel leuk is om te geven is een bezoekje aan een privésauna per koppel. Maar dan moeten ze dat natuurlijk wel leuk vinden é.Groetjes,Véro16/6/2007
HoiWij hebben onze huwelijkskaars in het klein laten maken. Deze geven wij aan onze getuigen en ouders. Met een tekstje bij vb"Zo kunnen jullie ons blijven steunen in goed en kwade dagen". En ook onze tekst van de huwelijkskaars erbij.SuccesGroetjes Ellen28/07/07
Onze getuigen zijn twee vrouwen. Ze krijgen elk een boeketje bloemen in de stijl van het bruidsboeket.
good to know, dan kopen wij ook niets voor onze getuigen, wij waren dat sowieso niet van plan maar omdat we velen horen dat zij dat doen twijfelden we.. :)