Nu Online
Momenteel zijn er 85 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

getuigen

19-3-2007 11:50:03
Hey,
Wie geeft er nog een fles champagne voor de getuigen als kado?
We weten echt niet wat geven en een pennenset vind ik zo ouderwets.
help ons.
Groeten van Skally

pascale
14-4-2007
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 259

Marisa
7-7-2007
 Meld misbruik19-3-2007 12:48:32

Hey Skally,

Ik ben er ook nog niet uit wat we zullen geven. We dachten misschien aan bioscooptickets te geven.

Champagne doen we niet aangezien we als aandenken voor iedereen een klein flesje wijn meegeven (waar eveneens ons menu op gedrukt is)

Natalie
29-12-2007
 Meld misbruik19-3-2007 13:17:47

Ik ben zelf al eens getuige geweest en ik vond de "eer het mogen zijn" genoeg. De week erop heb ik een bedankingskaartje gehad en dat vond ik leuk en voldoende.

Franciska
28-7-2007
 Meld misbruik19-3-2007 13:27:56

Wij geven ook niets speciaals aan onze getuigen. Dat hoeft ook niet vind ik. De eer is al genoeg.
Vorig jaar is mijn vriend getuige geweest, die heeft daar ook niets voor gekregen en verwachtte dat ook niet.

Véronique
16-6-2007
 Meld misbruik19-3-2007 14:06:17

Hi Pascale,

Wij willen onze getuigen ook een klein aandenken geven om hen te bedanken voor hun steun.
Ik weet ook alleen nog niet direct wat we kunnen geven.
Ik dacht er misschien aan om een mooie foto te geven. We trouwen zaterdag al voor de wet en gaan daarna met de mensen van de suite eten. Dus dan ga ik zien dat we een mooie foto kunnen trekken van ons met mijn getuige en haar man en dan van ons met de getuige van mijn vriend en zijn vrouw.
En dan kunnen we een mooie kader geven met de foto erin. We hebben dan ook nog tijd zat want ons huwelijksfeest is pas 16/6.
Ik weet dat we hen daar wel plezier mee zullen doen.

Wat misschien ook wel leuk is om te geven is een bezoekje aan een privésauna per koppel. Maar dan moeten ze dat natuurlijk wel leuk vinden é.

Groetjes,
Véro
16/6/2007

Wiese
28-7-2007
 Meld misbruik19-3-2007 14:27:34

Hoi

Wij hebben onze huwelijkskaars in het klein laten maken. Deze geven wij aan onze getuigen en ouders. Met een tekstje bij vb"Zo kunnen jullie ons blijven steunen in goed en kwade dagen". En ook onze tekst van de huwelijkskaars erbij.

Succes

Groetjes Ellen
28/07/07

els
7-7-2007
 Meld misbruik19-3-2007 17:34:05

Onze getuigen zijn twee vrouwen. Ze krijgen elk een boeketje bloemen in de stijl van het bruidsboeket.

Marisa
7-7-2007
 Meld misbruik20-3-2007 19:59:52

good to know, dan kopen wij ook niets voor onze getuigen, wij waren dat sowieso niet van plan maar omdat we velen horen dat zij dat doen twijfelden we.. :)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...