Nu Online
Momenteel zijn er 58 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

cameraman of -vrouw gezocht

  18-3-2007 15:47:08
Hallo, wij huwen op 5 mei 2007. Wij zouden ons huwelijk willen laten filmen door een semi-professionele cameraman. Momenteel hebben wij iemand gevonden die in de namiddag kan komen filmen, maar wij zouden ook het burgerlijk huwelijk op band willen.
Wij informeerden reeds bij andere cameramannen, maar die bleken te duur te zijn.
Kan iemand ons aan het adres of telefoonnummer van een semi-professionele cameraman helpen??
Liefst regio Tielt - Lichtervelde

Alvast bedankt!!

Lies 05.05.2007

lies
5-5-2007
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 761


lies
5-5-2007
 Meld misbruik18-3-2007 15:49:48

Vergeten te vermelden dat wij die persoon dan de hele dag zouden laten filmen!! Wij zouden die andere persoon dan afzeggen!!



Bart

 Meld misbruik18-3-2007 16:11:41

je kan altijd eens informeren bij http://www.studiozwaan.be



Peter

 Meld misbruik19-3-2007 0:08:16

Kijk eens op www.fireflyproductions.be



Theo

 Meld misbruik19-3-2007 14:46:05

Hallo Lies,
Kijk eens naar:
www.videomanie.be
Veel Succes



hans

 Meld misbruik21-3-2007 15:47:42

Lies, kijk eens op www.appleblue.be , of stuur een mailtje naar info@appleblue.be, dan kunnen we je een gedetailleerde prijslijst doorsturen.

mvg


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...