Nu Online
Momenteel zijn er 73 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Zoektocht kleren bruidskinjes eindelijk gedaan

17-3-2007 18:01:26
Hallo allemaal,

Vandaag was een goede dag ivm mijn zoektochten!!!!!
kleertjes voor mijn dochtertjes gevonden en ook mijn trouwschoenen(nog geen 20 euro voor de schoenen ,toevallig gevonden in de shoediscount, had ik nooit gedacht!!!!)
Nog bedankt voor al de tips

Wendy

wendy
28-7-2007
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 329

Marleen

Meld misbruik17-3-2007 21:54:09

Hallo,
Waar ben je dan geweest voor de kleertjes?
Ik ben ook nog altijd op zoek. Ik heb al wel iets 'provisoirs' maar ben nog niet helemaal overtuigd.
Groeten
Marleen
6.7.7

wendy
28-7-2007
 Meld misbruik18-3-2007 1:29:01

hallo Marleen

Ik heb het gevonden in een winkeltje in houthalen.Ze verkopen kleertjes van het merk pirouette.als je wil stuur ik je een foto'tje door van de kleertjes

Groetjes Wendy

Katrien
18-8-2007
 Meld misbruik18-3-2007 21:56:28

Hoi,

Ikzelf ben van Zonhoven en we zoeken voor ons kleinste bruidsjongen ook nog kleding. Is 2,5 jaar dan. Welke winkel ben je juist geweest in Houthalen?
En die schoenen, amai!!!

Groetjes,
Katrien
18-08-2007

wendy
28-7-2007
 Meld misbruik18-3-2007 21:59:35

Hallo Katien

De winkel heet pirouette(ze hebben ook een site van dat merk, tik maar eens in bij google).Het is daar in die winkelstraat(ik geloof dat het de dorpstraat heet)teovallig is er vlak langs ook een mooie schoenenwinkel(wel niet zo goedkoop die schoentjes)

Wendy

wendy
28-7-2007
 Meld misbruik18-3-2007 22:00:35

oei sorry je naam fout geschreven.hoe later op de dag hoe meer typfouten.
Wendy

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...