Terug naar overzicht
Beste Olivier,Wij komen er regelmatig in kasteel van wippelgem,zeker en vast een aanrader!Wat ook enorm goed is salons caipirinha te Merelbeke,zeker aan te prijzen!Mag ik je ook met enige fierhied onze site voorstellen www.studiohappymusic.be , neem gerust een kijkje,wij stellen dit ten zeerste op prijs! Muzikale groeten,Dierk Van Paemelen
Hallo, ik ben eens gaan brunchen met men ouders in kasteel van wippelgem en we zijn na een lange rit(uit oostende) van een kale reis teruggekomen. Daar wij veel gaan eten was dit wel een katastrofe, geen service, het buffet was een ramp en we zaten welbepaald in een stalling waar wij veronderstelden bij reservatie dat we toch in het kasteel gingen zitten. Bij betaling kwam er nog 25 euro bij want wij hadden een kindje mee van 2 jaar en die had wat hesp gegeten. Ik wens je veel succes maar mij zie je daar niet meer terug.groetjes brenda 07/07/07
onze dochter is op 7/07/07 gehuwd en het feest ging door in kasteel van Wippelgem. Deze zaal is zeker een aanrader, alles was tot in de puntjes verzorgd, het eten zeer gevarieerd (koud en warm buffet) en zeeeer lekker. De uitbaatster is zeer inschikkelijk en vriendelijk. Het is bovendien een prachtige locatie.Kortom echt top !