Terug naar overzicht
Hi Katrien,MISSCHIEN weet ik wel iemand in de buurt van Beerse toch niet zo ver af. Ken er niet veel van maar begrijp ik het goed dat haartooi niet hoeft ?succesFreddy
Hey Freddy,ja het klopt dat haartooi niet moet. Mijn kapper zorgt hiervoor.En Beerse is inderdaad dichtbij.Groetjes Katrien
Hey,Je kan ook eens navragen bij Mylène. Die komen ook aan huis.Groetjes
Katrien,Spijtig genoeg doet de visagiste die ik ken in Beerse het niet meer. Ze gaf me wel een goede tip voor jou en de overige aanvragers hier :Stel de vraag eens aan de school Opleiding Visagiste etc.Misschien zit daar een eindejaars uit je omgeving. Bovendien niet zo duur denk ikHopelijk ben je hiermee iets verder.IVBOTelefoon03/289/47/7603/237/71/15 Mechelsesteenweg 73 te 2018 AntwerpenKattegatstraat 8 te 3500 Hasselt
Hoi,Ik kan je wel niet helpen maar zie plots wel iets grapigs.Wij trouwen ook op 18 augustus en ik heet ook Katrien!Veel plezier nog!
Hey, dat is inderdaad grappig.Ik "ken" nu al 3 Katrienen die op 18 augustus trouwen.Toch een populaire datum precies :-)Groetjes Katrien (degene die dit bericht plaatste)