Nu Online
Momenteel zijn er 49 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

tafelkaartjes

16-3-2007 10:44:11
hey,
Nu had ik graag jullie mening gehad.
Wij hebben voor de avond mensen geen naamkaartjes gemaakt omdat ik vind dat ze mogen gaan zitten aan hun tafel waar ze willen.
Nu ieder zijn gedacht hé.
We hebben wel gekozen voor een plaatsbenaming die allemaal al inorde zijn.
Maar voor de eretafel hebben we wel naamkaartjes.
Maar voor de getuigen en familie waar we s'middags dus(eretafel)al een feest hebben zou de eretafel niet in de zelfde zaal gebeuren en s'avonds zitten ze dan aan de eretafel in de grote zaal.
Nu was mijn vraag zouden we voor deze mensen weer naamkaartjes zetten omdat ik denk dat ze ongeveer op dezelfde plaats zullen zitten of s'middags.
maar we zijn bang omdat ze toch gaan zitten waar ze willen en wij achteraf maar kunnen gaan bij zitten na de de avond mensen te hebben ontvangen op een plaats waar we niet willen.
wat zouden jullie doen?
Nog een kaartje zetten of niet?
Groetjes en bedankt voor jullie reactie

Skally
14/04/07

pascale
14-4-2007
Meld misbruik

Reacties: 1 | Gelezen: 278

Wendy
5-5-2007
 Meld misbruik16-3-2007 12:36:20

Dag Skally, je kan bijvoorbeeld 's avonds wel gewoon jullie plaatsen al voorzien, met naamkaartje of iets anders, zodat het duidelijk is dat daar de bruid en bruidegom zullen zitten :)En dan misschien best ook de mensen die jullie naast jullie willen hebben zitten, al aanduiden? Wij voorzien wel naamkaartjes voor alle tafels, maar ik vind ook dat je zeker gewoon de eretafel volledig naamkaartjes kan geven. Gewoon hopen dat ze op dezelfde plaats gaan zitten, zou ik niet doen. Dat kan je natuurlijk ook altijd wel gewoon zeggen, dat het de bedoeling is dat ze terug op dezelfde plaatsen als 's middags gaan zitten.

Nog veel succes moet de voorbereidingen!

groetjes,

Wendy
5.5.07

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...