Nu Online
Momenteel zijn er 136 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

suitekledij zonder afspraak A'pen

  16-3-2007 10:39:20
Hallo iedereen

Ik ga morgen met mijn schoonmoeder naar JPC Collection in Antwerpen voor suitekledij. Ik had gebeld en we moeten "zeker" een afspraak maken, hetgeen we dus gedaan hebben.
Nu is mijn vraag, k heb zoiets , stel dat we daar ons goesting niet vinden zou ik van daar graag doorrijden naar ergens anders, maar aangezien ik niet weet juist wanneer is mijn vraag " waar in antwerpen, of rond A'pen kan je suitekledij passen zonder afspraak op zaterdag.

groetjes
Christel

Christel
30-6-2007
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 582


sarah
30-6-2007
 Meld misbruik16-3-2007 10:50:55

bij jagré kan je zonder afspraak gaan. en in prencipe bij le chapeau ook. het enigst bij le chapeau is dan wel dat ze dan niet de ijd voor je kunnen nemen dan zoals ze anders wel zouden doen als je een afspraak maakt.
groetjes
sarah
30/06/2007



Maartje
13-10-2007
 Meld misbruik17-3-2007 13:57:56

Bij het bruidshuis in Merksem heb je ook geen afspraak nodig, ook niet op zaterdag.

Groetjes



Patricia

 Meld misbruik19-3-2007 7:55:23

Ik ben bij Jagré geweest zonder afspraak, geen probleem, zeer vriendelijk.
Bij Le Chapeau ook zonder afspraak en zijn daar zowat buitengekeken, ze wilden mij niets laten zien, noch passen (en hadden alleen een verkoopspraatje voor ons: wij hebben alles en alles is het mooiste en je kan alles aanpassen aan je goesting).



Bianca
16-6-2007
 Meld misbruik28-4-2007 21:13:43

Voor de mensen rond het antwerpse zou ik zeker aanraden om een keertje in de buurt van de carnotstraat en offerandestraat te gaan kijken. Voor suite en/of feestkledij vind je daar zéker low budget artikelen, die toch de moeite zijn. Als je van het astridplein komt, is er op je linkerkant een winkeltje (ik denk dat het diamond heet) met op de eerste verdieping een hele afdeling feest en avondkledij, en zelfs trouwjurken! met of zonder hoepel, aanpassend of wijd, zelfs (beperkt!) een aantal mantelpakjes, en alles rond de tweehonderd euro. In de dambruggestraat heb je amina, die nog tot volgende week beschikken over feestkledij (lees alles min 50%!!!) en in de offerandestraat moet je gewoon winkeltjes inlopen en goed zoeken. Je moet er natuurlijk voor zijn hé...
Hopelijk zijn de mensen die echt naar hun budget moeten kijken er iets mee...
Groetjes,
Bianca
16/06/2007


Voeg een reactie toe:

Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...