Nu Online
Momenteel zijn er 11 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Nubra

14-3-2007 19:18:22
Help!!!!!!

Heeft er iemand ervaring met de 'Nubra'? Heb een kleed met laag uigesneden rug en is niet haalbaar een bh te dragen! Is de 'Nubra' comfortabel, heb je er een mooi decolleté mee en blijft hij goed zitten?

Groetjes,

Debby
22/06/07

Debby
22-6-2007
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 614

Christel
30-6-2007
 Meld misbruik15-3-2007 9:26:55

dag Debby

Toeval wil dat ik zo ééntje zaterdag gekocht heb maar..
hij is al terug :-)

ik had hem in mijn maat gekocht maar echt, dat paste van geen kanten, nog niet de helft van mijn borst paste daarin met als gevolg twee dikke bobbels langs de zijkant, groter kan ik niet kopen want het was al de grootste maat

Ten tweede had de verkoopster me al gezegd dat ik dat zeker een dag en een nacht mocht aanhouden, maar op de bijsluiter stond max 8 uur....
ik wou dus niet eindigen op mijn huwelijksnacht met twee borsten vol uitslag of zo

tot zover mijn ervaringen dus, ik ben wel heel teleurgesteld want ik kan anders ook niks aandoen, gelukkig heb ik een corset en zit al wat ingesnoerd, daarom ga ik er niks onder aan doen

groetjes
Christel

ps: ik heb wel de plastiek errond gelaten , als je die eraf haalt mag je niet meer ruilen

Karen
24-11-2007
 Meld misbruik15-3-2007 9:38:55

Hallo,

Ik heb wel goede ervaringen met Nubra. Heb cupmaat B en vind het heel makkelijk om te dragen als je rug bloot is...
En je mag ze zeker langer dan 8 uren dragen hoor, heb daar nog nooit iets van gevoeld...

Groetjes.

Christel
30-6-2007
 Meld misbruik15-3-2007 11:00:37

dag Debby en Karen

ja ik heb D (tot mijn grote spijt) en dan nog brede borsten ook, dus t zal wel aan mij liggen dat het niet past

groetjes
Christel

Katrien
18-8-2007
 Meld misbruik15-3-2007 17:12:41

Hoi,

Ik heb er wel ervaring mee ja, draag het wel eens in de zomer.
Zelf heb ik cupmaat B en in die heb ik wel een C, zit beter.
De maten zijn dus wel vreemd...

Veel succes,
Katrien
18-08-2007

pascale
14-4-2007
 Meld misbruik16-3-2007 10:17:42

Hey,
Ik heb zulke nubra plak dingen aan geraden geweest daar waar ik men kleed gekocht heb.
Ik ben redelijk zwaar van borst en die dingen gingen tot cup d.ik heb een d en als ik ze thuis geprobeerd had was het juist of men tepels alleen bedekt waren.
en zoals sommige meisjes hier zeggen mag je ze maar "6"uur dragen en een huwelijksfeest duurd volgens mij toch zeker 18 uur.dan nog als je ze aftrok dacht ik dat ik men tepel kwijt was.
Neen hoor ik ben naar een lingerie winkel geweest en heb me een normale buste gaan halen.
Eentje Debby met een lage rug en een korset vanvoor.
Je kan ze degelijk wel krijgen.
Maar je bustehouder moet je wel kopen voor je uw kleed gaat passen voor de eerste keer dan. de naaister daar, kan dan verder werken volgens de bh en aan passen met jou kleed.
nu dat wist je zeker al.
Veel succes verder en hopelijk vind je wat je zocht.
p.s:mijn bh komt van Roeselare,galerij Demeester
groetjes van Skally

14/04/07

Elke
28-7-2007
 Meld misbruik18-3-2007 13:55:34

Dag Debby,

Al bijna twee jaar draag ik bij aansluitende en doorschijnende kledij een Nubra, zowel in zomer als winter. Het is inderdaad zo dat je enkel een Nubra kan dragen als je cupmaat A of B hebt. Je moet je Nubra immers een cupmaat groter kopen dan deze die je hebt.
Ik ben er heel tevreden over en draag m ook onder mijn trouwkleed, omdat ik een bustier heb die achteraan doorschijnend is en toegeregen wordt.
Probeer de Nubra gerust onder een aansluitend kledingstuk.

Veel succes,

Elke
28.07.07

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...