Terug naar overzicht
hallo iedereen, ikke nogeensgho k ben precies niet goed wakker vandaag...eigenlijk is dit een stomme vraag van mij, tuurlijk is het beter om te zetten "tot 20 uur"hoe kunnen de mensen nu weten dat er nadien een avondfeest is ook, voor hetzelfde geld is er een hele avond receptie...ik ga dus zeker zetten "tot 20 uur" , sorry hoor niet op mij letten vandaag :-)groetjesChristel
Hoi ChristelIk vind dat eigenlijk niet zo'n domme vraag!Wij houden een receptie zijn van plan dit te doen van 18.30 tot 19.30 en daarna volgt een receptie voor de mensen die uitgenodigd zijn voor het avondfeest. Daartussen zouden we een half uurtje laten. En de obers komen niet meer rond om drank uit te schenken en met hapjes. Dan wordt het zo toch ook duidelijk dat de receptie gedaan is?Wij waren niet van plan een einduur te vermelden op onze uitnodiging... Zaterdag gaan we naar onze feestzaal en we gaan dat daar ook nog eens bespreken.Ben wel eens benieuwd naar de reacties!GroetjesVeroniek20 07 2007
dag VeroniekMerciekes voor je antwoordawel goed plan, ik zal eens naar de zaal bellen en zien wat zij ervan vindengroetjeschristel160607
Hoi ChristelBen eens benieuwd hoe de zaal daarop zal reageren?Ondertussen heb jij dan ook even de tijd om je te verfrissen enzo hé... ;o)GroetjesVeroniek20 07 2007
Dag Christel,Wij gaan ook het begin- en einduur vermelden en dan na de receptie een uur tussenlaten voordat het aperitief begint 's avonds. Ook al zet je een einduur en stoppen de garçons met drank te schenken of hapjes te geven, de mensen zijn nooit effectief weg om dat uur. Plus dan heb je zelf tijd om je even op te frissen, hebben de garçons tijd om de zaal weer op orde te zetten,....Niets dan voordelen dus! :-)Groetjes,Véronique (Mechelen)
Iedereen bedankt hék heb dus naar de zaal gebeld en mijn geval uitgelegd, maar zij zeiden dat ik dat half uur er niet moest aftrekken en gewoon "van-tot" zetten en dat ze dan wel weten tot welk uur het is , en om 20uur beginnen ze met de naamsafroepingomdat het één receptie is en niet nadien nog een andere wordt opfrissen toch al moeilijkk zal tussendoor wel wegglippen, we hebben daar zo een bruidssuite tot ons beschikking waar ik naartoe kan gaan , tussen twee gangen of zo , en hopen dat het niet opvalt...'waar is de bruid, ha hagroetjeschristel