Nu Online
Momenteel zijn er 254 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

feestzaal regio gent + prijzen

  13-3-2007 19:57:35
hey,
graag had ik wat meer info gehad over feestzalen rond gent. en prijslijsten, ik ben volop aan het uitkijken naar een zaal en had graag jullie mening gehoord over sommige en de prijsklasse
je kan prijslijsten mailen naar:

bekaertsophie@hotmail.com

alvast bedankt

Sophie
8-8-2008
Meld misbruik



Reacties: 21 | Gelezen: 4043


Veroniek

 Meld misbruik13-3-2007 20:52:44

Hoi Sophie

Als je naar de websites van de zalen surft en je vraagt de brochures aan, dan krijg je die bijna allemaal via mail...

Wij gaan trouwen in kasteel Carelshof (Sint-Amandsberg)

Groetjes
Veroniek
20 07 2007



Sophie
8-8-2008
 Meld misbruik13-3-2007 21:44:24

bedankt voor de tip
Carelshof is zeker een mooie lokatie! ik vind hof ten boss mooi, maar twijfel nu of we daar ons feest kunnen geven omdat ik op ander forums gelezen heb dat ze onder de 100 personen weigeren. Vandaar mijn zoekactie nu!



Chantal
1-9-2007
 Meld misbruik14-3-2007 8:02:23

Dag Sophie,

Ik weet niet wat je allemaal "regio Gent" vind, maar ons feest is bij Tybeert in Daknam. De brochure kan je downloaden van de website. Wij zijn ook met minder dan 100 personen, maar de prijzen zijn geldig vanaf +/- 60 à 65 personen.

Ik ben ook al naar een trouwfeest geweest in Braemhof in Gentbrugge en daar was het allemaal piekfijn in orde! Mooie zaal en heel lekker eten!

Laat eens weten wat jullie kiezen! Succes ermee

Groetjes,
Chantal
01.09.07



Kathy
6-10-2007
 Meld misbruik14-3-2007 8:39:13

Wij zijn o.a. al bij salons Roskam (Merelbeke - niet te duur) en Monasterium Poortacker (Centrum v. Gent, feestzaal is in een kerk) gaan informeren.

Groeten
Tom



an
25-8-2007
 Meld misbruik14-3-2007 9:48:21

wij trouwen in de lozen boer in lochristi, prachtige zaal, zijn er zelf al eens geweest en was toen erg lekker eten en fantastische bediening. EN ze doen daar, in tegenstelling tot bijna alle andere zalen die we bezocht hebben, niet moeilijk als je met minder dan 100 bent, je moet daar niets voor bijbetalen ofzo, wij gaan met ongeveer 80-90 zijn, en dan is hun kleinste zaal ideaaL.



Sissi
26-5-2007
 Meld misbruik14-3-2007 9:49:44

Hey,

Wij zijn naar een aantal zalen gaan kijken, o.a. Kasteel Carelshof, Kasteel Coninxdonck,Kasteel Sanderling, Kasteel van Saffelaere en Salons Roskam.
Tussen deze laatste 3 hebben we lang getwijfeld.
Daarna nog eens heel lang getwijfeld tussen de laatste 2 en uiteindelijk gekozen voor het Kasteel van Saffelaere.
Als je wil stuur ik u een documentje door met richtprijzen van deze zalen.

Ik heb hier ook vaak goede commentaar gelezen over Salons Caipirinha en Montovani.

Groetjes, Sissi



Christel
30-6-2007
 Meld misbruik14-3-2007 10:57:55

dag Sophie

Wij trouwen in Hof ten Bosse en zijn echt tevreden van de service tot nu toe.
Qua prijs vallen ze wel mee, wij betalen pp 72 euro (receptie met tapas en hapjes, voorgerecht, hoofdschotel, sorbet, dessert, bruidstaart , dranken )
k weet wel niet of ze feesten onder de 100 man doen, anders ne keer bellen hé, ze zijn daar heel vriendelijk

groetjes
Christel



Veroniek

 Meld misbruik14-3-2007 13:22:13

Hoi

Wij zijn naar Hof ten Bosse geweest en wij gaan max met 90 personen zijn. En hij ging ons niet in de grote zaal zetten, maar opsplitsen in 2 zaaltjes! En hij wou dan ook nog eens dat we onze trouwdatum veranderden! Dat vond ik echt niet tof en qua service, vond ik dat ook alles behalve! Je kan toch een groep feestvierders niet opsplitsen in 2 zaaltjes!

Naar de lozen boer zijn we ook al eens geweest, voor mijn nicht haar trouw, en het was idd allemaal piekfijn in orde! Maar wij vonden het wat te duur...

Salons Roskam is ook mooi en qua prijs viel het ook mee. Wij hebben daar al een trouwfeest meegemaakt (héél mooi, lekker en verzorgd) en een eerste communiefeest wat ook in orde was! Dit was iets te ver voor ons...

Wat ook meeviel van prijs was Breughel in Beervelde. Maar dan vonden we kasteel Carelshof een mooiere locatie!

Kasteel van Saffelaere is ook een héél mooie locatie, maar onze portefeuille was er ook te klein voor...

In 't Park van Beervelde kan je naar het schijnt ook je trouwfeest houden en je kan er dan gratis foto's laten nemen in het enorm mooie en grote park.

Met het Braemhof in Merelbeke hebben wij ook al een slechte ervaring gehad. Enorm onbeleefde obers en het was een dessertbuffet, maar niet genoeg voor iedereen! Ik liep toen met krukken, was een dag uit het gips, en er was een ober op mijn voet gestapt en zei dat ik in de weg stond... Mijn vriend is dan achter mijn dessertbord gegaan en ging daarna om zijn bord en alles was op! Hij had niets meer!

Wat ook een héél mooie locatie is, is kasteel Coninxdonck. Daar zijn we eens naar een receptie geweeest en dit was buiten, wat chic zeg! Maar qua prijs weet ik niet hoe het ermee zit!

Mijn schoonzus en -broer zijn getrouwd in 't Molenhof in Zwijnaarde. Dat was ook goed verzorgd, maar daar raad ik u niet aan om de DJ van daar te nemen. Dat was niet echt vet! Maar de receptie, het eten, de drank en bediening was héél goed!

Ben nog eens aan 't denken, maar denk dat dit de ervaringen zijn die ik heb...

Veel succes nog en voor wanneer zoek je een feestzaal?

Groetjes
Veroniek
20 07 2007



Miet
26-5-2007
 Meld misbruik14-3-2007 22:07:07

Wij gaan naar Hof Ten Bosse, zijn met maximum 90 personen en mogen in de grote zaal! Zou dus toch eens informeren...



Evi

 Meld misbruik14-3-2007 23:50:11

Wij zijn getrouwd in Salons Mantovani te Oudenaarde en het was super! Mooie zaal, vriendelijke mensen, je mag er alles doen wat je wenst met eigen traiteur of hun kok, eigen versiering of van hen, huisdj of niet 1001 mogelijkheden. Iedereen die op ons feest <as vond het zeer geslaagd en er is veel op gestoefd geweest. De eerst mensen zijn pas om 03u00 naar huis gegaan en de laatste om 07u30, dus dat wil toch wat zeggen :-)
Foto's kan je bekijken op www.kenny-evi.com



Patricia

 Meld misbruik15-3-2007 8:18:14

Wij zijn gaan informeren bij: Hof Ten Bosse (Heusden-Destelbergen), Den Hof (Zelzate), Braemhof (Gentbrugge).
In Drongen heb je nog Hof Ter Beke, vonden wij duur.
In Gent heb je nog Chalet De Maelte (Kortrijksesteenweg).

Wij vonden de drie eerste zalen het interessantst. Hof Ten Bosse, waren ze zeer vriendelijk. Wij zouden ook met minder zijn, was omdat we op een vrijdag trouwen, geen probleem voor de grote zaal, die mensen zitten met hart en ziel id zaak, vonden wij een pluspunt. Hebben er zelfs een hele rondleiding gekregen.
Braemhof is mooi, de baas was vriendelijk, leek ons een goeie optie, mr ik ben er nog nooit geweest (mijn vriend had er al een personeelsfeest gehad en dat was wel in orde).
Den Hof in Zelzate is onze uiteindelijke keuze geweest. Waren nr e receptie geweest die heel in orde was en hebben toen aan het koppel dat er getrouwd is gevraagd hoe ze het avondfeest vonden, ze zeiden dat het heel in orde is. Dus we hebben er dinsdag onze datum vastgelegd.
Zijn heel vriendelijke mensen, een koppel, man is kok, vrouw regelt meestal de gesprekken.

Er bestaan nog zalen in en rond het Gentse: Carelshof, Kasteel Slotendries (tegen Lochristi d8 ik), Valckenbulcke, Kasteel van Wippelgem, Kasteel Carelshof (St-Amandsberg), Valkenbulcke, Salons Carlos Quinto, Salons Caipirinha (Merelbeke), Villa Borghese (Gentbrugge), Kasteel van Zwijnaarde.

Zal eens kijken wat ik nog van prijslijsten heb en die doormailen, mr op de meeste websites kan je al veel vinden of de gegevens aanvragen (de meeste van mijn aanvragen dateren van 2006, dus de prijzen zullen al aangepast zijn).

Veel plezier met je zoektocht.

Patricia
01/08/2008



miranda
15-9-2007
 Meld misbruik15-3-2007 18:46:52

Hey,

Wij hebben vastgelegd in monasterium poortacker. Wel iets kostelijker door de huur van de zaal, maar wij werken met traiteur alfin, ook uit gent.Als je dan een prijsvergelijk maakt, merk je dat de huur van de zaal =+ kosten traiteur gelijk zijn aan de kosten voor een " gewone " zaal. Je merkt dat bij een gewone zaal de huur op zich bijgerekend is bij het menu.Je mag me altijd mailen om eens de offertes te bekijken.kenzy.vandenborre@telenet.be Groetjes Miranda



Sophie
8-8-2008
 Meld misbruik15-3-2007 20:23:05

HEY,
Bedankt allemaal voor de vele reacties en de mails. Super gewoon!! ik zou zeggen blijven sturen!!

Sophie



Sophie
8-8-2008
 Meld misbruik18-3-2007 13:01:46

hey,
Ik heb een optie genomen in hof ten boss! Binnen 3 weken moet ik iets laten weten!
Voor alle andere die er gaan informeren: het is idd zo dat je er de zaterdag niet terecht kan met minder dan 100 personen, maar de vrijdag wwel en dan doen ze zelf nog extra- tjes!
Vandaag ben ik gaan kijken naar het carelshof maar de buitenkant stond mij niet echt aan! ( niet ideaal voor foto's met de familie)
Prijs, kwaliteit vind ik hof ten boss ideaal, en de zaal en vorgevel worden in mei opnieuw geschilderd! Dus ze zetten zich echt wel in om mee te gaan met de mode trends!
Ook een pluspunt vind ik de suite ( kben nammelijk bang dat ze iets zouden doen in ons huisje)
Groetjes Sophie
8.8.2008!



Tineke
27-10-2007
 Meld misbruik20-3-2007 21:13:11

Hey Sophie

Wij trouwen in oktober in zaal Caipirinha in Merelbeke. Dit is een familiezaak en wij houden wel van de vlotte en aangename familiesfeer die er hangt. De zaal is ook heel open en bied mooie mogelijkheden om te combineren met receptie.

Wij hebben ook nog getwijfeld om ons feest te houden in Salons Roskam. Wij hebben er al een trouwfeest meegemaakt en vonden het eten heel lekker, bediening vriendelijk en een heel mooie zaal. Wat mij stoorde waren de zuilen in de zaal die ervoor zorgden dat je weinig van de dansvloer zag. Een beetje het kerkprobleem, als je begrijpt wat ik bedoel...

Veel succes met je zoektocht!!




Miet
26-5-2007
 Meld misbruik21-3-2007 17:54:34

Nogmaals: ik trouw op een zaterdag in Hof Ten Bosse en wij zijn met maximum 90 personen!!!



kim
30-8-2008
 Meld misbruik21-3-2007 19:23:24

Wij vieren ons trouwfeest (30 augustus 2008) in L'Auberge du Pêcheur (Sint Martens Latem), een sprookjeslocatie! (prijs: wij rekenen zo'n 125 euro per persoon, alles inbegrepen, maar dan wel voor de duurdere gerechten)
Als je op zoek bent naar een prachtige locatie aan de Leie met een ongelooflijke lekkere verfijnde keuken, dan is this the place to be!



kim
29-8-2008
 Meld misbruik8-10-2007 19:23:58

Wij zijn ook naar Hof ten Bosse geweest. We gaan met een 75 personen zijn maar de zaal is te groot voor dit aantal en kregen die dus niet. Daarom ging ze ons in dat piepkleine zaaltje steken waar volgens haar 90 man in kan maar dan moet je volgens mij wel heel erg op elkaar zitten en daar had ik dus helemaal geen zin in :s
De keuze is nu uiteindelijk bij het Kasteel van Saffelaere gevallen. Eten zou er lekker zijn, vriendelijk onthaald en mooie locatie !!

Groetjes
Kim



erwin

 Meld misbruik11-5-2008 2:02:59

Mijn pet valt bijna van mijn hoofd als ik dit hier allemaal lees (moest ik er een ophebben dan wel) ik zie hier dat feesten onder de honderd personen als "kleintjes" beschouwd worden (??) Dat je gemiddeld, de dag van vandaag op 80 euro per persoon mag rekenen!! En dit voor iets wat na een aantal uren weg is hé.... 80 x gemiddeld 100 personen = 8000 euro en dit enkel en alleen voor het avondfeest!! Ja man!! Is dit hier de miljonairssite of zo. Ik vraag me af op de tien koppels die trouwen;<hoeveel er effectief zo een feest geven.Opgelet, ik zou dit jaar 15 jaar getrouwd zijn maar ik ben ook getrouwd met alles erop en eraan (zelfs met een koets en Koen Crucke die zong in de mis!!! ;-)

In mijn tijd waren de referenties als je de top wou: Kasteel van Saffelaere. Voor de rest de Sanderling in de Pinte (bestaat dat zelfs nog?) dezelfde familie als hof ter beke in drongen, heel goeie keuken, heel verzorgde menus met voldoende "show" in verwerkt (je kent dat, de sorbet komt binnen in champagneflutjes met in ieder glas een kaarsje in het donker op muziek van Vangelis *zucht* niet echt mijn ding maar tante nonneke spreekt er nu, 15 jaar later, nog van!! Aan alle bruidjes en hun ventjes, geniet ervan maar als je beslist van een degelijke menu te geven, kijk dan op geen euro want niets is er erger dan een feest te geven waar het "willen maar niet kunnen" vanaf druipt.....
veel succes samen!!



erwin

 Meld misbruik11-5-2008 2:03:35

Mijn pet valt bijna van mijn hoofd als ik dit hier allemaal lees (moest ik er een ophebben dan wel) ik zie hier dat feesten onder de honderd personen als "kleintjes" beschouwd worden (??) Dat je gemiddeld, de dag van vandaag op 80 euro per persoon mag rekenen!! En dit voor iets wat na een aantal uren weg is hé.... 80 x gemiddeld 100 personen = 8000 euro en dit enkel en alleen voor het avondfeest!! Ja man!! Is dit hier de miljonairssite of zo. Ik vraag me af op de tien koppels die trouwen;<hoeveel er effectief zo een feest geven.Opgelet, ik zou dit jaar 15 jaar getrouwd zijn maar ik ben ook getrouwd met alles erop en eraan (zelfs met een koets en Koen Crucke die zong in de mis!!! ;-)

In mijn tijd waren de referenties als je de top wou: Kasteel van Saffelaere. Voor de rest de Sanderling in de Pinte (bestaat dat zelfs nog?) dezelfde familie als hof ter beke in drongen, heel goeie keuken, heel verzorgde menus met voldoende "show" in verwerkt (je kent dat, de sorbet komt binnen in champagneflutjes met in ieder glas een kaarsje in het donker op muziek van Vangelis *zucht* niet echt mijn ding maar tante nonneke spreekt er nu, 15 jaar later, nog van!! Aan alle bruidjes en hun ventjes, geniet ervan maar als je beslist van een degelijke menu te geven, kijk dan op geen euro want niets is er erger dan een feest te geven waar het "willen maar niet kunnen" vanaf druipt.....
veel succes samen!!



erwin

 Meld misbruik11-5-2008 2:03:36

Mijn pet valt bijna van mijn hoofd als ik dit hier allemaal lees (moest ik er een ophebben dan wel) ik zie hier dat feesten onder de honderd personen als "kleintjes" beschouwd worden (??) Dat je gemiddeld, de dag van vandaag op 80 euro per persoon mag rekenen!! En dit voor iets wat na een aantal uren weg is hé.... 80 x gemiddeld 100 personen = 8000 euro en dit enkel en alleen voor het avondfeest!! Ja man!! Is dit hier de miljonairssite of zo. Ik vraag me af op de tien koppels die trouwen;<hoeveel er effectief zo een feest geven.Opgelet, ik zou dit jaar 15 jaar getrouwd zijn maar ik ben ook getrouwd met alles erop en eraan (zelfs met een koets en Koen Crucke die zong in de mis!!! ;-)

In mijn tijd waren de referenties als je de top wou: Kasteel van Saffelaere. Voor de rest de Sanderling in de Pinte (bestaat dat zelfs nog?) dezelfde familie als hof ter beke in drongen, heel goeie keuken, heel verzorgde menus met voldoende "show" in verwerkt (je kent dat, de sorbet komt binnen in champagneflutjes met in ieder glas een kaarsje in het donker op muziek van Vangelis *zucht* niet echt mijn ding maar tante nonneke spreekt er nu, 15 jaar later, nog van!! Aan alle bruidjes en hun ventjes, geniet ervan maar als je beslist van een degelijke menu te geven, kijk dan op geen euro want niets is er erger dan een feest te geven waar het "willen maar niet kunnen" vanaf druipt.....
veel succes samen!!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info