Nu Online
Momenteel zijn er 4 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Ophalen van bruid

13-3-2007 19:12:40
Hey,
Ik zit met een probleempje. Mijn vriend gaat de laatste nacht voor ons huwelijk bij zijn ouders slapen en ik blijf in ons huisje. Om onnodige ritten te vermijden en aangezien we in onze gemeente Berlaar trouwen komen mijn ouders 's morgens naar mij thuis. Nu, het probleem is dat het receptieke voor we naar het gemeentehuis vertrekken om praktische redenen bij de ouders van mijn vriend plaatsvindt (Het is er groter en mooiere locaties voor foto's). Ik vind het nu wel belachelijk dat ik naar hem toe zou moeten toerijden! Hoe kunnen we dit oplossen?

Debby
22-6-2007
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 274

Sophie
8-8-2008
 Meld misbruik13-3-2007 21:15:40

hey,
volgens de traditie moet uw vriend u komen ophalen he! maar dan heb je wss weer een onnodige rit, maar als jullie apart slapen kan je dit eigenlijk niet vermijden!
het is ook mooi voor foto's als hij aan de bel staat op u te wachten! daarna kan je terug naar zijn ouders,en ondertussen knn andere mensen de receptie voorbereiden.
groetjes en een fijne dag!

lien
23-2-2007
 Meld misbruik14-3-2007 10:35:14

Hallo Debby,

Ik ben ook thuis gaan slapen bij mijn ouders, in Kortrijk, terwijl we in Brussel wonen en daar ook trouwden, dus ik ben zelf ook naar mijn ventje toegereden, geen probleem, de tradities mogen wel eens doorbroken worden, niet? Hij zal misschien nog verbaasder zijn om je te zien verschijnen vanuit de wagen...

Groetjes,
Lien

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...