Nu Online
Momenteel zijn er 131 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

vrijgezellenfeest

13-3-2007 18:27:49
Hallo iedereen,

Heb wat hulp nodig. Ik moet voor de eerste keer een vrijgezellenfeest organiseren. Ik ben nog nooit op zo'n feestje geweest dus ik vraag me af of jullie nog wat leuke ideëen hebben om het feest.
Het zal een weekendje weg worden, want dat wil de bruid in spe.
Alle ideëen zijn welkom.

Alvast bedankt

Maartje

Maartje
13-10-2007
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 282

mieke
15-6-2007
 Meld misbruik13-3-2007 18:38:19

Hallo,
Voor mij is mijn vrijgezellen genieten! Gewoon doen wat ik graag doe, met vriendinnen kletsen, naar een film kijken, lekker gaan eten en ons laten verwennen. Je kunt misschien een weekendje weg naar Parijs of Amsterdam en dan gaan shoppen. Ik zou dat geweldig vinden. Of een avond een workshop koken of juwelen maken ofzo organiseren?
Hopelijk ben je hier iets mee.
Groetjes,
Mieke

Angela

Meld misbruik14-3-2007 10:51:53

Ergens in centerparcs logeren en dan daar in de buurt een badhuis afhuren voor een namiddag, zodat jullie kunnen genieten. Dan lekker gaan eten en dan een feestje bouwen in de plaatselijke cafés of disco.
Dat zou wel mijn ding zijn!

Nog een mogelijkheid zou zijn, maar dan wel voor één avond ofzo...
Is met een limo naar een eroticarestaurant gaan (in Gent is er zo één) en dan gaan feesten of naar een travestietavond gaan. Dit is met eten en dans erbij. zeker een geslaagde combinatie!
hopelijk heb je hier wat aan.
succes!

Angela
21/06/08

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...