Terug naar overzicht
Hey,Wij trouwen niet op vrijdag (maar op zaterdag) maar gaan ook om 20 u aan tafel. De receptie is om 19u. Dat zijn trouwens de uren die de zaal ons aangeraden heeft.Ik vind dat helemaal niet te laat.Zeker op een vrijdag mag je ook niet te vroeg beginnen want anders moeten mensen speciaal verlof beginnen nemen.Groetjes, Sissi
hallo,bij ons begint de eerst receptie om 17 uur tot 19 uur.Voor de avond mensen is er maar een hapje voorzien aan tafel.We hadden ook graag een receptie gedaan die om 20 uur zou beginnen voor de avond mensen maar dat rade de mensen van onze zaal af.Dit zei hij zelfs in zijn na deel hé.Ik vind dit niet te vroeg of te laat.Nu bij mij is het wel op een zaterdag en dan is bijna iedereen thuis.ik hoop dat je er uitgeraakt.Groetjes Skally14/04/07
Hallo Elke,Wij trouwen ook op een vrijdag en wij starten de receptie voor het avondfeeest om 19u30 zodat we om 20u30 aan tafel kunnen gaan.Zo kan iedereen tegen 19u30 op de receptie geraken want 19uur was voor veel mensen iets te vroeg.groetjesEvelyn
Hi Elke,Wij trouwen wel op een zaterdag maar bij ons ziet het er zo uit.16u - 18u receptieen dan om 19u begint de receptie voor de mensen die naar het diner komen. Rond 20u zal er begonnen worden met het afroepen van de tafels.Volgens mij is 19u - 19u30 ideaal om een receptie te beginnen. Groetjes,Véro16/6/2007
Wij zullen wellicht eerste receptie houden van 16u tot 18u, en dan receptie van het avondfeest rond 19u, dan hebben we met de familie eventjes tijd om tot rust te komen, en op te frissen, en dan vliegen we er weer in om 19u, is ook handig voor de plakkers onder ons (we kennen onze vrienden een beetje) die niet meteen om 18u naar huis gaan. Ik wil zeker niet dat ze mekaar kruisen (die vd receptie en die v t'avondfeest)Groetjes, Tine
Wij trouwen ook op een zaterdag en bij ons is 't:17u -> 19u : receptie(op de uitnodiging staat tot 18u30 om alles vlot te laten overgaan)19u30 -> 20u30 : receptie voor avondgenodigden20u30 aan tafelBij een vriendin van ons was de mis om 16u en om 17u30 de receptie tot 19u... De avondgasten waren wel uitgenodigd om 19u, dus der was wat overlap... (er waren wel niet zoveel genodigden voor de receptie [80p])Dus te laat is dit zeker niet...Groetjes,Ilse12 mei 2007
HoiWij trouwen ook op een vrijdag.En zitten met 2 denkpistes, maar we gaan nog eens contact opnemen met de feestzaal en hun gedacht eens te vragen...1 we houden 2 receptiesDan begint de eerste om 18.30 tot 19.30 (vroeger kan niet omdat we dan op fotoreportage zijn) en de 2de receptie (voor de avondgasten) begint om 19.30 of 20.00. Maar dat is waarschijnlijk iets te laat...2 we houden 1 receptieDie start om 18.30 en de mensen van het avondfeest zijn er onmiddellijk bij. Op de uitnodiging van de mensen die alleen voor de receptie komen zetten we een einduur en bij de anderen niets. Stel dat het einduur 20.00 is, komen de obers niet meer rond en worden de namen voor de mensen van het avondfeest afgeroepen.Dit laatste was een idee van onze weddingplanner, maar we moeten het nog voorstellen aan de zaal.Ik weet zelf niet goed of dit goed zal werken dat laatste... Heeft iemand hiermee ervaring mee?GroetjesVeroniek20 07 2007
Wij trouwen ook op vrijdag. doen de receptie van 17 tot 19 uur en de avondreceptie om 19:30 om tegen 20:30 aan tafel te gaan!
Hey,Wij trouwen ook op een vrijdag en onze eerste receptie begint om 17u tot 19u. Dan hebben we een half uurtje pauze voorzien om ons even op te frissen. om half acht begint de receptie voor de avondgasten (tot 20u15 - 20u30 denk ik). Wij hebben niet zo'n uitgebreide menu gekozen zodat we toch op een redelijk uur aan het dansfeest kunnen beginnen.Veel succes nog!GroetjesMioe22-06-2007
hey elkeook wij trouwen op een vrijdag. de eerste receptie doen we van 16.30 tot 18.30 en de avondreceptie vanaf 19uur om zo om 20uur aan tafel te kunnen gaan.groetjesinge21/09/07
Wij gaan waarschijnlijk ook op een vrijdag trouwen, wel op 2 mei 2008, valt dus vlak na een feestdag en de meeste mensen zullen dan wel vrij hebben en de brug maken veronderstel ik. Wij zijn al naar twee trouwfeesten geweest waar er 1 receptie was ipv 2 aparte, en vonden dit heel goed meevallen. Zo is iedereen er tesamen, en dat loopt niet echt uit omdat de namen dan worden afgeroepen om aan tafel te gaan. Dat is dat de subtiele hint dat de receptie is afgelopen (het wordt meestal ook wel op de uitnodigingen vermeld), maar ik heb daar geen slechte reacties op gehoord. Mensen die enkel naar de receptie komen weten dat ook op voorhand he. Ik vond dat iedereen zich daar wel in kon vinden, en denk dat wij het ook zo gaan doen. Vermoedelijk starten we om 17u of 17u30, dan anderhalf uur.Groetjes,Tania