Terug naar overzicht
Beste Mieke,Hebben onze reis geboekt via Jetair. Bieden verschillende rondreizen aan in Mexico. Hebben gekozen voor rondreis enkel in het Zuiden (Yucatan). Gaan van 9 juni tot en met 24 juni.GroetenSofie
Hoi, wij willen ook zeer graag naar Mexico en zijn nog aan het twijfelen over het type rondreis. We zouden ook graag een week rondreizen en een week strandvakantie. De rondreizen dat jullie doen, zijn dat groepsreizen? Wij zouden het liefst een individuele reis maken, met de bus of een huurauto. Groetjes
Rondreis is in groep. Geloof dat je via jetair ook wel een formule hebt waarbij je zelf met auto kan rijden daar. Ook koning Aap organiseert dit soort reizen als ik me niet vergis.GroetenSofie
Hallo,Wij gaan ook naar mexico op huwelijksreis met jetair.vertrek 10/07 terug op 24/07.Eerst 4nachten cancun, strandvakantie all in, dan 5n rondreis met jetair (yucatan en maya wonderland) en dan sluiten we af met 5nachten playa del carmen, strandvakantie all in.Ik zie er echt wel naar uit!!groetjesEls 07/07/07
wij hebben onze reis geboekt met via FOX, zeer goed en betaalbaar! www.fox.nl