Nu Online
Momenteel zijn er 97 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

ervaringen Thierry Botten fotomoment

13-3-2007 9:36:39
Hoi,
Heeft er iemand ervaringen met Thierry Botten van fotomoment? Hij lijkt zeer redelijke prijzen te hanteren. en je krijgt er precies toch veel voor in de plaats.

kim
26-4-2008
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 641

Nanouchka
3-5-2008
 Meld misbruik13-3-2007 10:07:09

Hey Kim,

wij nemen Thierry Botten voor onze huwelijksreportage. Hij is al bij ons thuis geweest voor een kennismakingsgesprek en dit was zeer goed meegevallen!De prijzen zijn inderdaad gunstig en je krijgt er heel veel voor in de plaats: alle foto's op DVD is toch wel interessant, hé! Moest ik jou zijn, zou ik niet twijfelen...
Groetjes, Nanouchka

kim
26-4-2008
 Meld misbruik13-3-2007 10:34:53

Hoi Nanouchka,
Bedankt al voor je reactie. Hij komt dus daadwerkelijk tot bij je thuis voor een kennismakingsgesprek? wij wonen namelijk een kleine 100-tal km verwijderd van Landen, wat toch wel ver is...

Christel
30-6-2007
 Meld misbruik13-3-2007 10:58:56

dag Kim

Ook wij hebben Thierry en we hebben het ons nog geen moment beklaagd, integendeel het klikt enorm goed en we zijn zéér blij dat we hem leren kennen hebben.
Hij is bij ons thuis geweest en onlangs zijn we op fotoshoot geweest voor de uitnodigingen, het was geweldig, net als de foto's
Het is een crème van een man die echt héél veel doet voor zijn klanten, ik ken persoonlijk geen enkele fotograaf die zo met passie zijn vak uitoefent en ja, dit dan ook nog aan hanteerbare prijzen

Niet twijfelen maar zeker doen
(als hij nog vrij is natuurlijk)

groetjes
Christel
160607

Erika
31-3-2007
 Meld misbruik13-3-2007 13:06:21

Hoi,

Ook wij hebben voor Thierry gekozen. Naast het kennismakingsgesprek (ik geloof zelfs 2 maal) zijn we een 2-tal weken geleden onze fotolocaties gaan bezoeken waar we op onze huwelijksdag een fotoreportage willen maken. Afstand is voor hem niet echt een probleem; de afstand tussen de plaats van de huwelijksviering en fotolocatie + avondfeest is ook 100 km of zelfs meer.
Groetjes

saskia
7-9-2007
 Meld misbruik13-3-2007 19:11:37

wij hebben ook Thierry en ik zou ook zeggen niet twijfelen maar doen. ook bij ons is hij al langs geweest en is nu bezig met het maken van onze uitnodigingen, ik wist wel wat ik wou maar kon het niet uitvoeren, ben niet zo handig met pc. en moet zeggen ook die zien er veelbelovend uit.

sas677
6 juli is hij dus niet meer vrij!!!

kim
26-4-2008
 Meld misbruik14-3-2007 10:27:05

En als ik zo nieuwsgierig mag zijn; hoeveel betalen jullie nu, en wat krijgen jullie er voo in de plaats? kiezen jullie voor een digitaal album? Over 2 weken komt Thierry ook bij ons eens langs voor een kennismakingsgesprek, ik ben echt benieuwd...

Erika
31-3-2007
 Meld misbruik15-3-2007 16:38:20

Wij betalen 450 euro denk ik; vanaf 11u tot 17u30. We hebben wel een vriendin die op de receptie en het avondfeest nog wat foto's neemt. Ik ga normaal gezien ook zelf het album maken maar we krijgen alle foto's op dvd. Thierry heeft verschillende formules tot max 750 euro denk ik.
Groetjes

Thierry

Meld misbruik18-3-2007 13:30:14

Hoi Erika,

T'is 350 EUR voor de vermelde reportage :-)

Groetjes,

Thierry

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...