Nu Online
Momenteel zijn er 197 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Huwelijksreis Thaïland

  13-3-2007 8:44:55
Zijn er nog mensen die graag naar Thaïland zouden gaan op huwelijksreis in de maand september? Wij hadden al een tijdje beslist dat we naar daar willen met Best Tours, nu willen wij dit effectief boeken maar krijgen we te horen dat er geen plaatsen meer beschikbaar zijn. Enkel nog op aanvraag. Maar daar hebben wij precies niet zoveel vertrouwen in. Zijn er nog mensen die dit voorhebben???
Wij vinden dit heel jammer want we hadden onze gedachten al op deze reis gezet...

Isabel
01/09/07

Isabel
1-9-2007
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 1037


Stephanie
21-4-2007
 Meld misbruik13-3-2007 9:27:51

Oei, wij willen in augustus naar thailand gaan, met best tours, maar hebben ook nog niets geboekt!! we hebben onze gedachten er nu ook al helemaal op gesteld...
hopelijk lukt het alsnog
zo te lezen is thailand wel een populaire huwelijksvakantie :)

groetjes,
Stephanie



an
25-8-2007
 Meld misbruik13-3-2007 10:00:52

wij hadden ook aan thailand gedacht voor onze huwelijksreis in september, maar dit werd ons in het reisbureau afgeraden omwille van de piek van het regenseizoen op dat moment en de immense hoeveelheid neerslag die er dan kan vallen, en dat zagen we niet zo zitten, dus uiteindelijk hebben we 3 weken indonesië geboekt, combinatie van de eilanden java en bali, en daar valt die periode zogoed als geen regen.

groetjes,

An



Véronique
16-6-2007
 Meld misbruik13-3-2007 14:05:10

Hallo Isabel,

Wij gaan in juni met Best Tours naar Thailand. Bij ons was alles nog wel beschikbaar.
Maar mijn ouders zijn ook al enkele keren met best tours op vakantie vertrokken, ze stonden steeds op de wachtlijst en hadden toch altijd plaats. Ze wisten dit ook altijd binnen de week nadat ze bij het reisbureau waren langsgeweest.
Dus misschien moet je gewoon eens bij het reisbureau informeren, dan kunnen zij dit verder opvolgen en dan kunnen jullie misschien nog wel de reis doen waar jullie naar hadden uitgekeken.

Veel succes,
Groetjes,
Véro
16/6/2007



Aurélie
25-8-2007
 Meld misbruik18-3-2007 17:50:31

Hallo,

wij trouwen op 25/08/2007 en hadden ook in gedachten om naar Thailand te gaan eind aug/sept., en ook liefst met Best Tours. 't is dan idd regenseizoen maar je moet daarmee een beetje geluk hebben, een vriendin is paar jaar geleden in september geweest en heeft maar een paar druppels gehad en stralend weer op de eilandjes...
wij gaan vrijdag naar het reisbureau, zal nog iets laten weten. Groetjes,
Aurélie


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums