Nu Online
Momenteel zijn er 195 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Aan Christel die trouwt op 16/06/07 - Ian Stuart!

  12-3-2007 12:37:30
Hey Christel,

Ik ben dit weekend eindelijk naar Moderna geweest voor mijn eerste pasbeurt! En het was zo zalig! Ik vond het nog mooier dan de eerste keer!
Ik heb daar meteen ook een halsketting gekocht die er super goed bij ging - die choker vond ik teveel van het goede.

Wanneer moet jij gaan voor je pasbeurt? Ik wens je evenveel plezier!

Groetjes
Anouk
21/04/07

Anouk
21-4-2007
Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 755


Tine
14-7-2007
 Meld misbruik12-3-2007 13:04:04

Hallo, ik kan afleiden uit je berichtje dat je ook een jurk van Ian Stuart hebt gekozen, welke is het? Ikzelf heb in november voor de "Storm" gekozen, in La Sposa in Roeselare, en toen toonden ze me ook die choker, maar dat vind ik precies ook teveel van t goede. Ik mag pas in mei gaan passen, maar heb t vorige woensdag nog eens gezien mn kleedje omdat we dan in La Sposa in Roeselare waren....vond het nog steeds heel mooi, ben benieuwd voor de eerste pasbeurt van mn eigen kleedje, hopelijk valt t even goed mee als bij jou,
Succes op je huwelijk,
Tine 140707



Christel
30-6-2007
 Meld misbruik12-3-2007 13:59:03

dag Anouk

Wat leuk !
ha ha ik kwam hier nietsvermoedend op het forum toen ik je berichtje zag ...tof!

Ik moet 27 maart gaan passen en ben nu mega op dieet :-)
welke halsketting heb je gekocht want ik twijfel ook nog aan die choker...
en ik zou er graag ook eens een onderrok onder passen, heb jij die aangehad?
amaai ik zie dat jij al in april trouwt , da's rap zeg !
Je mag me anders mailen hoor over ons kleed , praat gemakkelijker hé christel.detroye@skynet.be

Vele groetjes
Christel



Christel
30-6-2007
 Meld misbruik12-3-2007 14:36:43

dag Anouk

Ikke weer, moest ge me niet mailen of zo, ik heb nog een vraagje....
welke bh ga jij onder het kleed aandoen want het is niet simpel hé
Ik ben dit weekend zo een "plak bh gaan kopen" maar ik kon er totaal niet in
daarom zou ik misschien 'niets ' aandoen
wat doe jij?

groetjes
christel



Ellen
1-9-2007
 Meld misbruik12-3-2007 20:18:57

Hey bruidjes,
ik heb ook een kleed van Ian Stuart gekocht bij La Sposa. Had nooit gedacht dat ik dit kleed zou kiezen, maar het was gewoon prachtig. Ik stond met de tranen in mijn ogen. Ik verlang er naar om hem nog eens te mogen passen.
Veel succes é allemaal
Groetjes
Ellen
01/09/2007



Christel
30-6-2007
 Meld misbruik13-3-2007 12:17:30

dag Ellen

Ja Ian is geweldig hé
ik had ook niet gedacht dat ik dit model zou kiezen want ik wou persé de pompadour maar die kreukelstof ging me echt niet
Toen ik mijn kleed aanhad stond mijn ma ook met tranen in de ogen

Spijtig dat we niet méér mogen gaan passen hé

groetjes
christel



Tine
14-7-2007
 Meld misbruik14-3-2007 10:28:04

Voor Christel en Anouk, welke jurk van Ian hebben jullie nu? Ik ben helemaal benieuwd en vind het ook wel grappig dat ik kan converseren met andere Stuart-adepten. Ik wist gelijk al op voorhand dat ik hem zou kiezen, en twas zo ook....
Allez, tot mails,
Tine



Anouk
21-4-2007
 Meld misbruik19-3-2007 9:17:58

Hallo Tine,

Christel en ik hebben alletwee de Jardin. 't Is inderdaad welt of om met andere "Ian Stuart" bruiden te babbelen! Welk kleed heb jij?
Als je het gemakkelijker vindt om te emailen: anouk.vanden.bogaerde@telenet.be

Groetjes
Anouk


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...