Nu Online
Momenteel zijn er 93 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

wat kan ik doen nu doen ?

  27-8-2003 15:31:26
dag allemaal !
wij trouwen op 7 augustus 2004, en een zaal hebben we, eten is ook besproken.Kan iemand me zeggen wat ik nu nog kan doen? Ben er zo graag mee bezig maar ik weet niet goed hoe zo'n planning verloopt. Bedankt !

hilde
7-8-2004
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 1026


Lenny
8-5-2004
 Meld misbruik27-8-2003 15:48:32

Je zal ook al eens langs het gemeentehuis en de pastoor moeten om al voorlopig jullie datum te laten noteren.Ook vervoer, muziek, fotograaf en dergelijke hebben wij al geregeld ongeveer 1 jaar op voorhand. En als je alles samen een beetje regelt, dan ben je gerust en kan je volop genieten van op zoek te gaan naar een bruidsjurk.



bianca
10-12-2004
 Meld misbruik28-8-2003 0:47:55

Hoi,er is nog zoveel te doen..Ben je al in ondertrouw geweest??Je kunt b.v. gaan informeren voor trouwauto"s,bruidskleding,een ceremoniemeester,getuigen.Misschien wil je entertaiment op je feest(zanger)een fotograaf,zoiets moet je al vroeg boeken.Je vind het maybe ook leuk om een video/dvd opname van de dag te hebben.&tuurlijk niet te vergeten,bloemen,huwelijksreis en bedankjes.Voor uitnodigingen kun je ook al gaan kijken op n idee op te doen.Veel info kun je zoeken op internet.veel succes ermee.groetjes bianca



hilde
7-8-2004
 Meld misbruik28-8-2003 19:46:54

Hei, Hilde hier. Bedankt voor jullie reactie! Eigenlijk heb ik precies al veel gedaan als ik het zo zie.Fotograaf hebben we,ook Dj, zaal, eten, stadhuis is verwittigd maar ik kan me blijkbaar max 6 maanden op voorhand komen aanmelden(?) we trouwen niet voor de kerk maar doen een viering in de tuin aan onze zaal.Mijn vriend regelt de huwelijksreis en ik mag er niets van weten, dus daar kan ik niet mee aan de slag. we rijden zelf met de auto en een nonkel is ceremoniemeester, getuigen hebben we ook al.bedankjes voor achteraf heb ik in m'nhoofd maar weet begot niet waar ik daar moet achter zoeken.Ik was van plan om een grote mand te zetten op het avondfeest aan de uitgang met speculaas harten in micca ingepakt met een kaartje eraan.Wat denken jullie? En waar vind ik mooie kleedjes voor onze kindjes (ja, wij hebben zelf 2 kindjes, we zijn al 10 jaar samen)groetjes terug !!!



bart
30-12-1899
 Meld misbruik28-8-2003 20:28:21

Dag Hilde,na de feestzaal en de menu raad ik je aan om nu uit te kijken naar de wagens en zeker ook tijdig naar de dj.Ik weet niet uit welke streek je bent maar als je wil kan ik er wel ééntje zeggen.Dat is PARTYSOUND uit het gentse maar die kom je overal tegen.echt een aanrader.succes



Theo

 Meld misbruik27-4-2004 23:50:52

De betaalbare videoreportage.Met 2 camera’s ,en goedkoper dan elders:
www.videomanie.be
v


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...