Nu Online
Momenteel zijn er 93 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

aan sofie ivm trouwzaal sint-truiden

11-3-2007 17:50:17
Hey Sofie,

ik heb net antwoord gekregen van het stadsbetuur, er kunnen inderdaad niet veel mensen gaan zitten (maar een 5 of 6 mensen), de andere zullen blijven rechtstaan.
Er zijn echter wel meerdere koppels die hun hele families meenemen en volgens het stadsbestuur kunnen die rechtstaand allemaal makkelijk binnen. Ze hebben hier nog nooit moeite of klachten over gehad.

Momenteel echter gaan ze de trouwzaal herstellen waardoor de huwelijken in de keizerszaal van de abdij zullen doorgaan. Ik weet nog niet wanneer de werken starten en eindigen, donderdag ga ik langs om onze datum vast te leggen dan weet ik hier meer over.
Ik ben wel als eens op de site van Sint-truiden gaan kijken naar foto's van de keizerszaal en die is én groot én prachtig! Ik hoop stiekem dat de werken in september nog zullen bezig zijn!

Groetjes, Mara.

tamara
15-9-2007
Meld misbruik

Reacties: 1 | Gelezen: 469

Anja
13-4-2007
 Meld misbruik12-3-2007 21:33:20

Hoi, ik vermoed dat je van Sint-Truiden afkomstig bent?
En misschien kan je mij dan helpen!
Ik ga trouwen op 13/04/2007 en ben nog op zoek naar een unieke locatie voor onze huwelijksreportage. Aangezien we niet weten of het die dag mooi weer zal zijn, zouden we graag de dag zelf ergens foto's gaan nemen maar dan wel binnen in een gebouw. Een oude schuur, kasteel of dergelijke.
Ken jij plaatsen in omstreken Sint-Truiden. We trouwen in Nieuwerkerken en ons feest gaat door in Sint-Truiden.
Mvg

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...