Terug naar overzicht
wij hebben voor onze bruidskindjes kleertjes van het merk gymp(communie collectie) ze hebben ook een site.
Hallo Jessy (toevallig dezelfde jessy als op de trouwshop?)Wat een toeval hé dat we elkaar op 2 sites tegenkomen.Mag ik je vragen of de prijzen een beetje meevallen van dat merk?Wendy
Dag Wendy,Wij hebben voor ons bruidsmeisje een ivoorkleurig kleedje met bolero bij princess in Antwerpen gevonden. Het merk ontsnapt mij nu wel even (ben normaal niet echt met kinderkleedjes bezig :-)) Het kleedje kostte iets van 200 euro, de bolero 65. Bijpassende schoentjes hebben we ook bij princess gekocht, die waren 100 euro. Ik denk dat je voor communiekleertjes van echte kindermerken wel makkelijk tussen de 200 en de 400 euro zit hoor.groetjes,Wendy5.5.07
ja ben dezelfde :)dacht tss de 100 en 150 maar ben niet zeker
Bij jill en juul ook geweest en dus ook niks gevonden!Voor de kleinste was er vanalles maar dan was er niks bij passends voor de oudste(ze moeten niet hetzelfde aan zijn maar toch in de zelfde lijn en kleur).De zoektocht gaat verder.....Wendy
Hoi Wendy, wit past ook niet bij mijn kleed, maar we hebben wel id c&a zo een setje gekocht , in koffie - melk kleur ...Héél mooi, en zeker afdraagbaar.Mss toch eens een kijkje nemen ?SuccesSarah15/09/07
ik heb voor mijn dochtertje een kleedje met bijpassend handtasje en hoedje bij princesse in antwerpen gekoct. die hebben ook een winkel in knokke. is wel iets duurder de kleren van die winkels maar is echt kwaliteit, dat zie en merk je zo. en achteraf kan mn dochterjte het ook nog aan doen.mss daar is gaan kijken.groetjessarah30/06/2007
Ik heb voor mijn bruidsmeisje een rokje en bloesje gekocht van Noa Noa. Zo schattig! Bestaat wel alleen voor meisjes en dames en dus niet voor jongens. Het gaat vanaf 2 jaar. Ik heb het gekocht bij Bliss in Diest (Koning Albertstraat). De prijs voor de 2 stuks samen was 100 euro. Voor een t-shirtje moet ik nog eens teruggaan want die waren nog niet binnen.