Terug naar overzicht
Hallo,Dit hoor je steeds meer! wij hebben dit reeds van 2 koppels gehad. Ze zijn telkens op een bepaalde datum getrouwd voor de wet en dan daarna ergens in de zomer, hebben ze een feest gegeven. Een van de bruidjes zei dat het leuke er aan is, dat ze 2maal haar kleed kon aandoen :)Op hun uitnodiging:... huwen op ... in het stadhuis.Nodigen jullie uit op het feest ter gelegenheid van hun huwelijk ... op een latere datum.Misschien komt er toch wa volk kijken. Wij zijn ook geweest, denk als het goeie vrienden zijn, die hebben dit over voor jullie.Groetjes,Mieke
Beste, wij (2belgen) trouwen in het buitenland(USA). De licensie die we ginder krijgen moeten we laten legaliseren. D.w.z. ginder er een apostille laten opzetten en hier laten vertalen door een beëdigd vertaler. Daarna wordt het ingeschreven bij de burgerlijke stand zoals een normaal huwelijk.Wij geven de feest 2 weken later hier in België. We hebben geen negatieve reacties gehad omdat de mensen er niet bij kunnen zijn.Ik hoop dat je hier wat aan hebt?groetjesVicky03/08/2007
Hallo,Wij zaten net in dezelfde situatie. Wij zijn getrouwd voor de wet op 23/02/07, en hebben daarvoor geen uitnodigingen verstuurd. We zijn savonds gewoon iets gaan eten met mijn ouders, broer, zus, tante en nonkel en wat goeie vrienden van mijn man, omdat hij geen familie heeft in belgie. (een totaal van zo'n 15 personen) Ons huwelijksfeest geven wij ook pas in de zomer. En daarvoor zullen we wel uitnodigingen maken. Volgens mij zullen we er gewoon iets opzetten van: getrouwd op 23 februari, we nodigen jullie graag uit op ons feest op ... zoiets zal het worden. Het voordeel is natuurlijk dat ik twee keer mijn kleed kan aandoen natuurlijk, want de 23e deed ik het ook al aan;) En met een beetje geluk gaan we nog op huwelijksreis naar Marokko, en vieren we daar nog eens met de familie van mijn vriend, dan wordt dat drie keer mijn kleed dragen;) Ik ben er best tevreden mee;)Groetjes,Lien