Nu Online
Momenteel zijn er 135 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

vervoer genodigden

  27-8-2003 11:11:27
Wij zoeken een manier om (april 2004) een groot deel van onze genodigden
(samen) te vervoeren van de kerk naar de feestzaal. Liever zelfs nog zouden wij hen kunnen laten ophalen thuis en na het feest ook bij wijze van taxi terug laten voeren.
Dit alles voor trajecten tussen de omgeving van Gent en tussen de buurt van Maldegem.
Alle reacties zijn welkom.

Claudia
24-4-2004
Meld misbruik



Reacties: 2 | Gelezen: 1057


Sofie
22-5-2004
 Meld misbruik27-8-2003 12:19:31

Hé claudia
Dat lijkt me een leuk initiatief.
Een familielid van mij heeft dit ook gedaan.
Ze heeft voor 100 € een bus gehuurd van de lijn.
Ze mocht hem ook versieren en zo.
Het was gezellig zo met z'n allen.
Veel plezier!!



krista
18-7-2004
 Meld misbruik7-9-2003 17:23:45

In wetteren is er iemand die nog zo een oude rode engese bus heeft en dit is echt prachtig. je kan de bus van deur tot deur mensen laten ophalen. en diegene die wat verder wonen kunnen toch gewoon al bijeen komen. of als het goed weer is een tractor met grote kar eraan??? origineel toch


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...